Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Maali/lakka ruiskut maaleille ???

Aloittaja Mr.Horsepower, 01 syyskuu 15, 10:36:39

« edellinen - seuraava »

Mr.Horsepower

Ehdotuksia...

hyväksi ruiskuksi maali/lakka ... kattonut Devillbiss Gti Pro se (punainen)
clear ja siiten suutimeksi T2 1,3

aikanaan yhen mersun vedin tuollaisella kaverin ruutalla oli aika hyvä tuo...
akryyliä ja metaleita helmiäisiä lakkaa ja tietty... polyuretaania... vaikka sille pitäs olla isommat röörit

onko ideoita mikä ois ehkä parempi ? kun itte olen nytten ihan lopen kyllästynyt noihin halpis ruiskuihin kun eivät taho kestää  :D ja viuhka on mitä on ja hajotus kanssa ;)

suutimet pitää olla ruostumatonta terästä samoin neula ja tiivisteet teflonia Ei kumisia o-renkaita jotka kestä sen yhen kaks kertaa tinnerin kanssa

ehkä myöhemmin talvella tekis mieli ostaa myös ihan pikku ruisku ehkä toi Devilbiss Sri Pro vois olla jollain 0,8-1,0 suutimella ehkä tai

pohja/happo/hionta/maille menee noi edellenkiin noi halvat hvlp 1,4 -2,0 suutimella (kun ne kuintenkiin hiotaan)

olo on kuin pikkupojalla karkki kaupassa joku tekis mieli muttei oo rahoo ostoo kaikkia :D

Miks Devilbiss on esimerkkinä kun olen sellaisella maalannut ja se ollut ehkä paras millä olen maalallanut Mutta enhän ole kaikkia maailman ruiskuja testannut että jos on mielipiteitä että mikä ois parempi niin ehdotuksia...

Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

Spöke

Mulla on jo toinen DeVilbissi menossa, GTI tämäkin. Ero esim. Satajettiin on vähän niinku vanha äidit ja tyttäret- vertaus. Et kuka mistäki tykkää. Niin ja ruiskusta säiliö hiiteen jaa 3M:n PPS- systeemi kiinni. Khyl kelpaa.
http://3mcollision.com/products/paint-application/paint-preparation-system/pps
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Mr.Horsepower

Spöke onko sulla se gti...

Gti vaiko Gti pro vaiko Gti pro lite (eli se keltainen) uusin vissiin magessium rungolla kun vähän kevyempi....

Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN