Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Tutkimus suomalaisten moottoripyöräkerhojen kerhotunnuksista

Aloittaja Hemuli, 23 marraskuu 09, 10:55:40

« edellinen - seuraava »

pirre

Pahoittelen liivipyynnöstäni syntynyttä mielipahaa.

Tarkoitukseni ei missään tapauksessa ole ollut loukata tai aliarvioida ketään tai mitään.

Päinvastoin.

Pyyntöni taustalla oli ajatus tallentaa liivit erääseen valtakunnalliseen museoon
arvokkaana suomalaisen motoristikulttuurin ilmenemismuotona.

Museolla on velvollisuus säilöä sinne tallennetut esineet ikuisesti.
Lisää tietoa museoon tallentamisesta www.mcsigns.fi sivuston etusivulla.

Että ennen kuin ihan lynkkaatte minut, pyydän teitä lukemaan sen.
Tietämättömyys voi usein aiheuttaa voimakkaita vastareaktioita ja asioiden väärinymmärtämistä.
Tietämättömyydestä ei voi ketään moittia, ei minua eikä ketään muutakaan.
Pyydänkin siis että ihan rauhassa tutustutte pyyntöni takana olleeseen ajatukseen,
ennen kuin olette henkilökohtaisella tasolla leimaamassa minua mihinkään suuntaan.
Olenhan kuitenkin ainoa henkilö tällä palstalla joka esiintyy omalla nimellään.

Pyyntöni olen luonnollisesti vetänyt pois, koska en todellakaan halunnut loukata tai aliarvioida ketään.
Tavoitteena oli vain ja ainoastaan säilyttää osa suomalaista motoristikulttuuria museoon jossa on aikaisemmin ollut mm.rakennettujen pyörien näyttely ja stripe-maalareiden näyttely joita molempia tuotoksia näin ollen on muodossa tai toisessa myös jo tallennettuna museoon/oihin.
Kyseessä tuskin on siis myöskään maailmanlaajuisesti uudesta asiasta. Olen varma että jollain nykyaikaa aktiivisesti ymmärtävällä museolla maailmalla (jenkeissä) on liivi/liivejä jo kokoelmissaan. Kyse on kuitenkin arvokkaasta, voimakkaita tunnesiteitä sisältävästä erittäin henkilökohtaisesta esineestä, joten on enemmän kuin ymmärettävää että asia myös herättää suuria tunteita. Toisin kuin tällä foorumilla on annettu ymmärtää, olen erittäin tietoinen näistä edellämainituista seikoista, joka varmaankin tuli jo selväksi.
Kaikella kunnioituksella kaikkia kohtaan, Pirre

harleyman77

Heissan  :-\
Löytyykö kotkasta toimivia mc-kerhoja / h-d harrastajia koska olisi mukava tavata saman henkisiä kaverita??  Olen vasta muuttanut joten en tunne oikein ketään kuka osaisi sanoa tuohon mitään,,,,
Sitten neuvottiin tätä kautta kyselemään,,,,,,