Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Perkele... Kiukuttelee taas...

Aloittaja South, 30 kesäkuu 15, 20:00:08

« edellinen - seuraava »

South

Sen yhden tarkistin jota jouduin säätämään, tai siis molemmat imupuolet samalla, mutta voisiko nuo muut tuossa tallissa potkiessa "säätyä" itsekseen?
Miksi tehdä elämästä liian helppoa - Shovelhead & Kickstart

Jack

kato ne pakopuolet kanssa. Ja ne saa helposti säädettyä pieleen, eli liian kireelle. Tuntus siltä että siellä joku vena kantaa. (villi veikkaus)
Flatheads!!!

South

Hemmetti, nyt loppuu kyllä aika kesken, taitaa jäädä Kihveli väliin jos ei jotain akuuttia keksi. Huomenna Unkariin ja 15. päivä vasta takas.

Kärjet olen säätänyt 0,50mm rakotulkilla ja ennakon siten että etsin limpusta pistemerkin "kello 5" kohdalle... Käsittääkseni mulla siis tuo "vanha malli"... Ja sitten katselin puolasta testikynän kanssa virtoja ja laitoin ennakon tarkalleen siihen missä valo syttyy/sammuu. Eikö se nyt oikein mennyt? Ja etupytystä koitin vielä paperilapulla että tuossa kohden kierrosta se lennähti pois tulpanreiästä... Vai onko mulla joku tyhmä ajatusvirhe nyt tuossa säätämisessä?

Reissun jälkeen ei taida paljon enää ehtiä koeajella, mutta jos vielä nuo venttiilit säätäisi kertaalleen ja kokeilisi... Jos nyt jollain ihmeen tuurilla joku "vika" selkeästi vielä löytyisi ja saisi tuon laitteen starttaamaan ja käymään...
Miksi tehdä elämästä liian helppoa - Shovelhead & Kickstart

Spöke

Tommonen poksauttelu kaasarista/putkista viittaa kyllä vahvasti sytkään. Väärä kärkiväli tai ajoitus. Muistitkos kääntää limpuista täydet ennakot sytkää säätäessäsi? Etupytyn imutönärinputki ylös, ajoitusproppu auki ja konetta varovasti ympäri. Kun imutönäri tulee alas alat kurkkimaan ajoitureijästä merkkiä. Kun kohdalla, voit laittaa nippusiteen tms. tulpanreijästä ja tarkistaa, että kierrättäessä konetta ajoitusmerkistä eteenpäin, nippari nousee vajaan sentin. Jos, niin takaisin ja merkki kohdalle. Nokkapihdeillä keskipakosäätö ääriasentoon ja sytkälevystä myötäpäivään kiertäen, kunnes kärjet aukee. Sytkä on siinä. Pitäis käydä.
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

HillyMan

Lainaus käyttäjältä: South - 05 heinäkuu 15, 10:55:08
Sen yhden tarkistin jota jouduin säätämään, tai siis molemmat imupuolet samalla, mutta voisiko nuo muut tuossa tallissa potkiessa "säätyä" itsekseen?

Näköjään voi. Mulla on jännä vika päällä jota nyt selvittelen. Aikansa kun potkin niin hävii paineet ja tuntuis olevan venat raollaan. Hetken kun odottaa niin taas pelaa. Käy hyvin kun saa käymään. Perkele jos en muuta keksi niin paan potkien ilman suojaputkia niin sillähän se selvii. Tarttee vaan kaverin kattomaan lennosta tönärit.

South

No niin... reissusta taas kotona... Nyt pitäisi sitten kai käydä venttiilien, sytkän ja kaasarin säädöt vielä kertaalleen läpi...
Ei vaan huvita edes tallin puolelle meneminen tällä kelillä...
Lupaan kyllä tarjota vaikka pullon hyvää ja ravitsevaa väkevää alkoholia jos joku innokas saa tuon laitteen pelaamaan (tai jotain muuta vastaavaa)  ;) Nyt on vaan oma inspiraatio hukassa... Kun edes keksisi mikä siinä on vialla...
Miksi tehdä elämästä liian helppoa - Shovelhead & Kickstart

Lycanth

Teehän alkuun lista mitäs kaikkia poppakonsteja oot jo kokeillut?

South

Taistelin taas tuon sytkän kanssa tänään, mutta en vaan millään tunnu saavan ajoitusta kohdalleen... Tuntuu että ei aukea säätövaran puitteissa lainkaan ja sit taas hetken päästä kun vähän pyörittelee näyttää lamppu pimeää eikä syty lainkaan ennenkun avaa kärjet käsin... Joku voisi nyt avata mulle tuon kärkisytkän säätämisen, ei kai tässä sen kummemmasta voi olla kyse kun bensaa tulee ja kipinääkin... Pitäisi vaan saada ne kohtaamaan oikeaan tahtiin... Ei vaan mulla enää riitä logiikka tuon kanssa...
Miksi tehdä elämästä liian helppoa - Shovelhead & Kickstart

Urho K.

Keskipakolimppujen akselithan on hyvin rasvattu?
Panheads MC

joeB

Lainaus käyttäjältä: South - 16 heinäkuu 15, 14:02:19
No niin... reissusta taas kotona... Nyt pitäisi sitten kai käydä venttiilien, sytkän ja kaasarin säädöt vielä kertaalleen läpi...
Ei vaan huvita edes tallin puolelle meneminen tällä kelillä...
Lupaan kyllä tarjota vaikka pullon hyvää ja ravitsevaa väkevää alkoholia jos joku innokas saa tuon laitteen pelaamaan (tai jotain muuta vastaavaa)  ;) Nyt on vaan oma inspiraatio hukassa... Kun edes keksisi mikä siinä on vialla...
Toni tätä en kyllä ollu lukenu kun aamulla poikkesin... sytkä kohdilleen ja uudet tulpat niin se oli siinä.

South

Jep. Niin se menee kun sen osaa. Kiitoksia Gurulle ja taas mennään.
Mä tuun kuittaamaan velat vielä joku ehtoo kun lähden ajelulle :)
Miksi tehdä elämästä liian helppoa - Shovelhead & Kickstart

Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

South

Selvähän se on ettei näin yksinkertaisessa laitteessa mikään rikki mene vaan osaamisesta se on kiinni :)
Taidan silti kokeilla vielä vaihtaa ne iridiumit takaisin kun on niin hyvin niiden kanssa tähän saakka toiminut... Mut säädöt on nyt siinä.
Miksi tehdä elämästä liian helppoa - Shovelhead & Kickstart

South

#28
No, ilmenihän sitten vielä yksi vika lisääkin... Puola paskana. Ei tainnu Accel tykätä kärkisytkästä kuitenkaan, no kesti se toista kuukautta...
Vaihdettiin Joe:n kanssa toinen puola paikalle ja taas mennään. Siispä uusi puola tilaukseen Aralta huomenna...
Kiitos taas Gurulle avusta.

Tässä kyllä kävi vielä niin, että Joe kun koitti tuota "rikkinäistä" Accelia omaan pyöräänsä niin toimikin moitteetta... Hitto... No, ehkä mä kuitenkin varmuuden välttämiseksi tilaan sen uuden puolan kun ei tuo nyt maltaita maksa kuitenkaan...
Miksi tehdä elämästä liian helppoa - Shovelhead & Kickstart

masa

Tommonen poksauttelu kaasarista/putkista viittaa kyllä vahvasti sytkään. Väärä kärkiväli tai ajoitus. Muistitkos kääntää limpuista täydet ennakot sytkää säätäessäsi? Etupytyn imutönärinputki ylös, ajoitusproppu auki ja konetta varovasti ympäri. Kun imutönäri tulee alas alat kurkkimaan ajoitureijästä merkkiä. Kun kohdalla, voit laittaa nippusiteen tms. tulpanreijästä ja tarkistaa, että kierrättäessä konetta ajoitusmerkistä eteenpäin, nippari nousee vajaan sentin. Jos, niin takaisin ja merkki kohdalle. Nokkapihdeillä keskipakosäätö ääriasentoon ja sytkälevystä myötäpäivään kiertäen, kunnes kärjet aukee. Sytkä on siinä. Pitäis käydä.
-Spöke
Sytkä puolella vika. Sinne pinnat.