Finnbikers

• 26 Lokakuu 2020, 03:08:22
  • Tervetuloa Vieras
Tarkempi haku  

Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Kirjoittaja Aihe: Shovelin öljypumpun liitännät + öljynkierto  (Luettu 52071 kertaa)

Vuppe

• Jr. Member
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Shovelin öljypumpun liitännät + öljynkierto
« Vastaus #135 : 06 Lokakuu 2020, 13:06:58 »

Niin minä tekisin.

Onkohan se sylkenyt öljyä kampikammion huohottimesta kun (jos) on tulpattu. Ehdoton nounou.

Korkin pitäs olla tiivis, öljytankki pukkaa höyryt/kosteuden jakopään kautta huohottimesta mäjelle.
Kirjattu

Mauri

• Jr. Member
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #136 : 06 Lokakuu 2020, 18:15:55 »

Näyttää mun silmiin että kampikammion huohotus on tukittu ja öljytankin huohotus on liitetty ensiön paluu nippaan, joka pitäisi olla tulpattu.

Katso tämän säikeen ekaa sivua, siinä on kuva.

Tarkemmin peilin kanssa katteltuani asia on juurikin näin. Tarttee tää korjata heti.
Mahtaa tästä johtua pikkunen savuttelu motarilta tullessa😂. Normi ajossa ei savuta. Ja vetoja on hyvin.
Kirjattu

Vuppe

• Jr. Member
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #137 : 06 Lokakuu 2020, 18:55:22 »

On aika  reilun kokoinen öljylinja lohkon ja kannen välillä. Runsaanpuoleinen kansien voitelukin voi sitä kärytystä aiheuttaa.

Mulla on omassa sovelissa orkkismallinen kova putki ja lohkonpuoleisessa päässä 0.8mm miglankasuutin,  hyvin nousee kiksilläkin öljy kansiin.
Kirjattu

Ropsoni88

• Jr. Member
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #138 : 09 Lokakuu 2020, 13:16:35 »

savutuksen voi myös tehä se että kun lasket moottorijarrulle ni se imasee ohjureiden välistä ölsää männänpäälle ja käryää vähä aikaa, mulla tekee nuin ku ei oo venavarrenkumeja, ei oo haitannu yhtään, siinäpähän savuaa
Kirjattu

Vuppe

• Jr. Member
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #139 : 09 Lokakuu 2020, 13:25:06 »

Sekin vaan pahenee jos kansissa on tarpeettoman paljon öljyä.

Karstottaa vaan suotta.
Kirjattu

Mauri

• Jr. Member
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #140 : 10 Lokakuu 2020, 23:56:32 »

Kiitos vinkeistä, aloittelin jo laittaan tuon huohotuksen kuntoon.  Tarttee tuo öljy linja kansiin myös tarkistaa talven aikana.
Paluusuodatin tuohon myös tarkoitus rakentaa. Ja asentaa jonkinlainen indikaattori öljyn paineelle. Valo tahi mittari.

Kirjattu