Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

shovelin käyntiongelma

Aloittaja sämpy, 28 kesäkuu 15, 17:08:18

« edellinen - seuraava »

sämpy

Shovelissa pahoja käynti ongelmia. eli tuossa kun emännän kanssa ajoimme niin toimi kylillä ekan kymmenen km normisti ja kahvilla käytiin välissä ja sen jälkeen kun läksimme jatkammaa niin alkoi paukuttamaan ja pätkimään.tyhjäkäynti häipyy siin samassa ja loppujen lopuks noin 100m ennen kotipihaa sammui lopullisesti. On tehnyt tuon jo useasti..röpöttää,pätkii,paukuttaa putkeen ja simahtaa täysin. Nyt hermo menny, oikeestaan kaikkee on tutkittu mutta ei löydy vikaa. Kertokaa  ;)

erakko

Jos se kylmänä käy hyvin ja alkaa vasta jonkin ajan päästä temppu olemaan noin ni veikkaan et puola on sökö.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

sämpy

Sitäkin on mittailtu. Mutta kaikki tuntuis olevan kunnossa mut saattaahan silti olla paskana. Kaasarina super e joka putsattu jo muutaman kerran sekä bensan saanti kunnossa . ajattelin seuraavana koittaa toista kaasutinta.

Kiwi

Ootko koittanu toisella puolalla, huomattavasti pienempi homma kun kaasarinvaihto, vaikka vanha puola mitaten ois kunnossa.

sämpy

Juu huomenna ois tarkoitus koittaa toisia puolia. On siis tuplat.ei vaan keltään löytynny et vois testata ennen ostoa siis ostamaan näin pikkuhiljaa saadaan kohtuu kallis shovel kun vaihtaa osia pikkuhiljaa niin joskus osuu oikeaan melko varmaan ;D ;D ;D

Hop Up

sämpy

Tota akku hommaa en oo ajatellukkaan .mistä juolahtikin mieleesi. Se voi myös olla sekin. Taas yks vaihtoehto lisää. ???

twinspeed

Akkua ajattelin minäkin.. Mulla kun oli kerran sökönä akku, niin luulin automaattisesti paukkumisesta ja hankalastaa käynnistä, että olis bensapuolella ollut vika; vaan eipäs ollutkaan bensapuoli onkelmana, vaan akun perhana.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

sämpy

No niin akku vaihettu.joka muuten oli valmis :). Sain pyörää jo käytettyäkin pitkästä aikaa mutta ei kyllä käy kunnolla. Paukuttelee,savuttaa,ampuu putsariin jatkuvasti ymsyms. Ruvennu käymään mielessä oisko vika kaasuttimessa kuitenkin(super e). Vai voiko puoliakaan vielä sulkee pois

Kapteeni sika

Imuvuoto? Imusarjan ja kansien väliset tiivisteet sökönä. Ainakin -79 up mallien kumipannat tuppaa haurastumaan aika nopsaan.

sämpy

no niin nyt on todettu että ei ole vikaa puolissa eikä myöskään löydy imuvuotoja. oisko sit kaasari tai sytkä(dyna s).

Kapteeni sika

Kokeiles vielä ennen isompia hankintoja uusilla tulpilla. Ryyppyä käytetään vaan sen verran että lähtee käyntiin.

HillyMan

Ja tulpanjohdot on varmaan vaihdettu ja poissuljettu sekin vaihtoehto?

eeko

Heitetään tähän vielä jatkoksi, että minkä merkkiset tulpat sulla on?
NKG:t ei ainakaan mulla ole vanhemmissa vehkeissä toiminut,
mutta Championiin voi luottaa kyllä.
-eeko

Hemuli

Kärkisytkä? Kuulostaa vialliselta konkalta.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957