Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kannattaako ostaa Panther

Aloittaja mista, 25 kesäkuu 15, 18:56:58

« edellinen - seuraava »

mista

Eli mahdollisesti olisi mahdollisuus ostaa Panther, Red panther model 30. Vm1939..

Hintaa vissiin noin 4000e..

Mitä mieltä olette? Priimakunnossa.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Jack

tarviitko sä sitä, kysy sitä iteltäs... ;D
Flatheads!!!

mista

Kyse onkin siitä, että onko tuo halpa vai normi hinta tuollaiselle. Lähinnä sijoitusmielessä. En mä sellaista varsinaisesti tarvitse. Jos on normi markkinahinta niin ei tuo ole löytö ja en siis osta.

Vaikea itse arvioida kun en ole moista koskaan nähnyt ja nettimotokaan ei ole pullollaan..

Kiwi

Jos on 4000 käteisenä, pitää se sijoitusmielessä varmemmin arvonsa, vie vähemmän tilaa ja sen saa menemään äkkiä tarvittaessa. Kannattaa sijottaa sellaseen jota tykkää harrastaa, on mun oma henkilökohtanen mielipide.

Matchless

Bonhamsin huutokaupassa näytti sama malli semi entisöitynä menneen hintaan ~7000eur.
Parempi sijoitus kuin Talvivaaran osakkeet, eli osta pois!

Tuomo

paljo tuo maksaa 10 v päästä?

nouseeko hinta kun rikastuva kiinalainen keskiluokka innostuu vanhoista britti-pyöristä?
laskeeko hinta kun 10 v päästä ei ole enää ketään hengissä joka tietäis mikä Panther on?

mista

Nimenomaan. Itellä kun rahaa on rajallinen määrä, moottoripyörät kiinnostaa ja sijoittaakin tekisi mieli niin mietin tuota samaa. Saako sille tuottoa vai meneekö ne vähätkin hukkaan.

Markku J

Moro
Osta pois toihan on hieno pyörä jos on ihan käyttökunnossa,onko museorekisteröity ja ellei niin varmaan saa helposti jos on tosiaan priimakunnossa ja hyvin entisöity.
Ja sitten multa kaveriksi Ruotsalainen Svalan 75 joka on läheistä "sukua" Pantherille.
http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=100839.0