Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Helsinki Bike Show 2015, Hietsu 13.6.2015

Aloittaja Webmaster, 12 kesäkuu 15, 16:30:52

« edellinen - seuraava »

Webmaster



Helsinki Bike Show 2015, rakennettujen ja muunneltujen moottoripyörien ride-in näyttely järjestetään lauantaina 13.6.2015 klo 11-16:00.


Don Quijote

Hienoja oli taas pyörät niin näyttelyssä kuin ulkopuolellakin.

Helsingin Kaupunki muisti myös iloista harrastajaa sakkolapulla, se on hienoa kun "löytyy joustoa" tälläisissä erikoistilanteissa. Sai parkkipirkko varmaan kerralla koko kuukauden saldon täyteen...

"Tämä on kaavoitettu puistoalueeksi..." Jep... >:( ::)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ss454

Sakkolappua ei ainakaan omaan mopoon kukaan törkännyt tai sen oli joku avulias repinyt irti ennenkuin itse saavuin paikalle. Pistin kyllä kadun varteen pientareelle, mutta pohdin paikottaessa että eiköhän tähän voi näin spesiaalitapauksessa mopon laittaa. Tuskimpa kukaan viitsii sakottaa, kun tapahtuman arvo kaupungille sen verran iso, näköjään olen pohtinut väärin. Äärimmäisen ikävä lukea tuollaisesta, kun parkkipirkot varsin hyvin tietävät tapahtuman kertaluontoisuuden ja prätkien hyvin minimaalisen haitan liikenteelle.

Nakkertton

http://nakkertton.kuvat.fi/kuvat/2015/Motor+Sport/Helsinki+Bike+Show+13.6.2015/


ei ollu itelläkää sakkoa, vaikka tosiaan puun alla tuo oma ootteli. joku oli mainoksen kylläkin kahvaan viritelly mut ei sakkoa.

ja Poliisi näytti ainakin osan kilvistä merkkaavan paperille ylös.

Pekka äL

Moi!

Nakkertonin kuvissa 15-9 jäi mun mieltäni vaivaamaan: Mikä siinä on oikeen ollu aihiona? Onko tuo jossain lehdessä jo esitelty? Hieno laite, joka tapauksessa!
HD Electra Glide M8

Santtu

Lainaus käyttäjältä: Pekka äL - 14 kesäkuu 15, 09:15:01
Moi!

Nakkertonin kuvissa 15-9 jäi mun mieltäni vaivaamaan: Mikä siinä on oikeen ollu aihiona? Onko tuo jossain lehdessä jo esitelty? Hieno laite, joka tapauksessa!

Juttelin omistajan kanssa. Pohjana 1917 HD jollaisena  se on Kanadassa ollut kilvissä. Kanadan vuosina pyörää on 'hiukan' päivitetty mutta tuo 1917 on jotekin yhä pohjalla. Suomessa tuo on kilvissä huomattavasti uudemmilla omavalmisteen papereilla.

Tulokset ja voittajien kuvat: http://www.bajahill.net/2015/06/helsinki-bike-show-15-helteisella.html

Tuusulan T-Bone

Muuten olen sitä mieltä, että Helsinki Bike Show on erittäin hieno tapahtuma. :P

Long John Stroker

Make

#7
Ai nytkö täällä keulitaan näillä kuvilla?  :P





Edit: kuva lisätty
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

twinspeed

Nyt oli viimevuotta paremmat kelit, mutta ikävää oli, että sportstereiden määrä on näyttänyt laskevan viimevuotiseen verrattuna http://www.urheilukuvat.net/Show/2015-Helsinki-Bike-Show/i-MJDMS5g

Make sentään kantanut kortensa kekoon tuossa asiassa. ... vaikka kuviinhan mä väitteeni perustan, kun vietin kotipuolessa koko viikonlopun
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Spöke

Jäsen T-Luu ja Make: Harkitsisin vahvasti pyörän pesun yhteydessä jättämään satulan pesun tekemättä....
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Wii

Voooin kertoa että pettymys oli suuri kun tajusin että 3viikon työreissun paluu siirtyikyin maantaille, alunperäinen ajatus oli päästä nauttimaan hbs jo la-su ja sitten kotiin kpoon. Nämä kuvat vain vahvistaa fiilistä että ensi vuonna olen paikalla. Kiitos kuvista!


Make

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

mirka

Tuohon Pekka Äl. kysymykseen
On esitelty viimeisimmässä Harraste Mp:ssä...

Moi!

Nakkertonin kuvissa 15-9 jäi mun mieltäni vaivaamaan: Mikä siinä on oikeen ollu aihiona? Onko tuo jossain lehdessä jo esitelty? Hieno laite, joka tapauksessa!

Pekka äL

Jeps, bongasin tuon lehtihyllystä ja "pakkohan" se oli ostaa luettavaksi!  ::)
HD Electra Glide M8