Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

shovelin vaihdelaatikko

Aloittaja aosdkj, 27 toukokuu 15, 22:10:54

« edellinen - seuraava »

aosdkj

Olis mielessä laittaa shoveliin 5 vaihteinen laatikko,käykö evon laatikko kuinka helposti?

Jack

miksi??  saat sotkea vaan useemmin vaihteita. se vitonen on 1:1 kumminkin
Flatheads!!!

Hemuli

Swingirunkoiseen shoveliin joutuu laatikon takakulmasta rälläköimään palan pois, jäykkäperään menee sellaisenaan. Pohjalevyn kiinnitys on sama, ensiövedon kanssa voi joutua rakentelemaan spacereita riippuen shovelin vuosimallista.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Don Quijote

Ja jos ei ole pikkurahasta puutetta niin Bakerilta löytyy 6-lovinen  8)

http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/WebSite.woa/wa/DirectAction?page=!47438
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Kapteeni sika

Mullakin oli joskus mielessä vaihtaa vuotava loota aftermarkettiin, 5 vaihteiseen. Leipurin ylivaihdelootaa en hinnan vuoksi edes harkinnut vakavasti. Ja missä tilanteissa sitä kutosta tarvitaan...

No sit tuntui että harvennetaan välityksiä, toisio oli orggis 23-51, sit taakse 47, sillä putosi kierrokset maantiellä mutta se taas heikensi jonniiverran kaupunkiajoo. Nyt ostin uuden setin, 23-48, kosmeettinen muutos mutta parempaan suuntaan omiin tarpeisiin. Seuraava tulee olemaan 23-49, tai ehkä jop 23-51.  ;D
En kaipaa enää lisää vaihteita.

HillyMan

Mulla on 23-48 ja nelosella 3000rpm 80km/h. Ihan ok jos ei motarille eksy. Pidempään kun satasta ajelee niin kaipais kierroksia alemmaksi. Vähän ollu mietteissä että jos pienentäis takaratasta mutta voip olla ettei kannata. Mä voisin kanssa huolia 5 lovisen lootan niin vois rattailla säätää niin että olis isoimmalla 3000rpm ja 100km/h niin kehtais mennä motarillekkin silloin tällöin. Viittis vanhaa huudattaa. Ykköstä ois varaa pidentää rataskombinaatiolla nykysestä se ei ois ongelma. Mutta jääköön mietteiksi kun lompakko huutaa tyhjyyttään.

rampo63

Vie vaikka tyhjät pullot kauppaan ja osta isompaa eteen.

Kapteeni sika

^Siitä seuraa muuta onkelmaa. Sähköstartti, swingipersus ja isompi eturatas aiheuttaa sen että ketjut alkaa rouskuttaan strarter housingia ja sen kiinnityskohtaa enskakoppaan. 23:nkin jättää jo jälkensä jos ketjut lepattaa, takapamput on lyhyet tms... Jos ei ole starttia ja ensiö on hihnalla niin sittenhän sillä ei ole väliä.

Titus

Outoa.. mulla 25 etunen. Ei ole kyllä tilaa rouskutella  muttei ole rouskutellutkaan mainitsemiasi paikkoja. Ihan alkuperäis osilla mennään.

Kapteeni sika

Mitäs outoa siinä on, sitten siinä on tilaa, mulla rouskutti 23:n ja samaa lukenut muualta.

Olisi pitänyt laittaa: Siitä VOI seurata muuta onkelmaa.

rampo63

No voi bärsse paskamaisempi tilanne,,,taidat olla vaihtoehdot jo keksinykki eipä niitä montaa oo.

Kapteeni sika

Sen verran vielä aihetta sivuten että en ole nähnyt yhtään käytettyä sovelin alu sisäkoppaa missä ei olis ketjun jälkiä startin kiinnityspahkassa. Mutta niitäkin varmaan on, kait sitten.