Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

lehmänläjän linkku

Aloittaja Jack, 01 huhtikuu 15, 14:52:16

« edellinen - seuraava »

etelahelsinki

Hop,
Näillä ylihintaisilla pulttispeicerillä välykset minimiin.

http://www.vtwinmfg.com/webapp/wcs/stores/servlet/VTwinProd5_10101_10102_3314142_-1_142247_142248_142299_142304

Käy tosiaan takalevyn shimmaamiseen etunapaan, tosin aika usein levyn reikä on
10mm, eli vähän horox jää....

Ile

Kapteeni sika

Orkkis linkkuun myydään ylikokopuslia mut ne syö alumiinisesta linkusta reijän horoksi aika nopsaan uudestaan, vaikka niveltä rasvais viikottain, siinä on sitä varten rasvanippa. Alumiini on aika huonoa matskua laakeripinnaksi.

Kapteeni sika

Otin syksyllä pillettilinkun irti kun olin potkinut senkin väljäksi, oletin.

Onneksi olikin käynyt niin että kiinnitysruuvi jolla linkku ruuvataan laatikon kylkeen, oli irronnut liimauksestaan laakerin sisäkooliin. Siten siihen tuli millipari päittäistä välystä eikä se ruuvi ollut muutenkaan tiukka laakeriin.

Rikka laakerin molemmin puolin (ei osu ulkokehälle) ja jopas tiukkeni.

Sit kun oon potkinut tänkin rusetille niin kokkeilen kyl suoraa puikkoo polkimelta vivulle, ilman niveliä.

Jack

Lainaus käyttäjältä: Kapteeni sika - 28 joulukuu 16, 12:42:12

Sit kun oon potkinut tänkin rusetille niin kokkeilen kyl suoraa puikkoo polkimelta vivulle, ilman niveliä.

Ihan perseestä....on kokeiltu. etu- ja keskitappien kanssa.
Flatheads!!!

Kapteeni sika

No joo, kaveri kyl kerto vähän samaa. Mut suoralla tangolla jos mennään niin sillon se neliöreikäinen vipu lootan kyljes ei oo optimikulmassa.

Tästä tulikin mieleen että polkimen päässä on kulmat vähän viturallaan. Latta polkimen kyljessä johon puikko/välitystanko  pultataan sojottaa vapaalla jo valmiiksi taaksepäin ja sehän lyhentää liikerataa...

Se pitää ehjätä.

Lyytinen

Aluksi minusta tuntui, ettei se sitä linkkua tarvii, mutta nyt kyllä sanoisin, ettei mene vaihde pesään sillä varmuudella mitä linkun kanssa. Vähän ehkä kannattaakin panostaa siihen linkun toimintaan.

Kapteeni sika

On siihen aikaa tuhrattu. Kiinalaista orkkistyyppistä, päämekaanikon parantelemaa versioo edellisestä, sit iron horse lehdestä kopsattu fiksi idis ja nyt tää pilletti.

Paras olis lattarauta johon upottas stydin laakerin. Sit lattaan kiinnitykset heim jointeille.

Vipuvarsihan se taitaa olla.

Kusve

Kyllä mulla toimii tuollaisella pidemmällä puikolla.

Kapteeni sika

Joo varmaan parempi toi kiinalainen teräsversio vs orggis alsa.

Tämmöstä myi/myy ameriikan voorumilla yks harrastaja, ilmeisesti johonkin FL malliin jossa on pedaalit edessä alunperinkin... luulen, en tiedä.

Tässä on neliöreikäinen vipu käännetty pystyasentoon.