Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kokemuksia hitsattavista jäykkäperistä?

Aloittaja jarde, 12 marraskuu 09, 15:07:53

« edellinen - seuraava »

Jake

Mulla tulee omaan sporttiin Road 6 Customsin perä. Pultataan ensin koneen pulteilla ja sitten hitsataan kiinni. Ainakaan vielä en ole löytänyt sanomista.

Hemuli

Tuossa on hienot yläputket kun ne on tuolla tavalla tasaisen kaarevat sen sijaa että muodostaisivat jyrkän kolmion satulan alle.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jake

Huono ja tärähtänyt kännykuva, mutta mittasuhteet selvinnevät.

Hemuli

Aika pitkä perä... Ja toi uudempi sportin tankki näyttää aika kamalalta, vanha pikkutankki olis paljon parempi.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

JK1

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 31 maaliskuu 10, 21:45:54
Aika pitkä perä... Ja toi uudempi sportin tankki näyttää aika kamalalta, vanha pikkutankki olis paljon parempi.
Mun silmään perä on just hyvä, mutta tankista oon samaa mieltä. Ehtiihän noita laitella ;)

J

Make

Lainaus käyttäjältä: JK1 - 01 huhtikuu 10, 14:43:44
Mun silmään perä on just hyvä, mutta tankista oon samaa mieltä. Ehtiihän noita laitella ;)

J

Äkkiväkkiä jos linjais ton tankin pohjan yläputken suuntaseks, korjais asiaa aika paljon. Mut ne on vissiin jo maalattu sekä tankki että runko?
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Jake

Lainaus käyttäjältä: MakeH - 01 huhtikuu 10, 15:52:35
Lainaus käyttäjältä: JK1 - 01 huhtikuu 10, 14:43:44

J

Äkkiväkkiä jos linjais ton tankin pohjan yläputken suuntaseks, korjais asiaa aika paljon. Mut ne on vissiin jo maalattu sekä tankki että runko?

Toi tankki on viskattu vaan siihen päälle. Takaa keikkuu rungon päällä ja oikeasti takapää tulee alemmaksi. Mä kyllä tykkään tosta tankin perusmuodosta. Ei toi pyörä näytä siltä, ku mun "unelmapyörä" olisi, mutta näillä resursseilla mennään. Sitte ku voitan lotossa, ni.. (Suoran stongan tohon kyllä laitan takas, kun joku myy mulle johtosarjan..)

Etuosa rungosta on "Güntherin" tekemä ja sama mies on läästinyt sitä osittain mattamustalla. Takarunko on "Joe-Bobin" visio, johon allekirjoittanut suti kesäksi mustan miranolin.

Mutta nyt kun miehistöä projekti kiinnostaa, niin keksikääpä takatapeille hyvä paikka ja kiinnitystsydeemi:

Jack

Laitat siihen penkin jousten luo. Siinä ne on hyvä.
Flatheads!!!

Jake

Tommoselta se näyttää hitsattuna ja maalattuna. Lokarin saa taiteilijalta huomenna..

Kokkonen

"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

valkama

Kysäsen tässä threadissa kun läheltä liippaa.

Onko joku törmännyt sportsteriin weld-on settejä 300mm renkaalle? Jos ei löydy sopivaa valmista niin pitänee varmaankin siten tehdä ite..
* löyty jo

valkama

Lainaus käyttäjältä: valkama - 20 lokakuu 10, 10:58:49
Kysäsen tässä threadissa kun läheltä liippaa.

Onko joku törmännyt sportsteriin weld-on settejä 300mm renkaalle? Jos ei löydy sopivaa valmista niin pitänee varmaankin siten tehdä ite..
* löyty jo

Tilasin siis tälläsen http://twistedchoppers.com/products.asp?curpage=3&id=61  Tuosta tuo pelkkä HardTail. Teki erikseen mulle 300 renkaalle ja meni paikalleen kun nakki silmään. Eli suosittelen tuota mestaa :)

Leksa

Voi olla että kyselen väärällä alueella mutta yritetään kuitenkin . Tarkoitus on tehdä sportster XLH 1981 jäykkäperää , mutta itselläni ei ole mitään kokemusta hitsauksesta joten pitäisi turvautua ammattilaisen apuun . Osaisiko kukaan suositella paikkaa missä hitsaus kannattattaisi teettää?

-Leksa

flhx

Lainaus käyttäjältä: Leksa - 13 heinäkuu 11, 09:47:46
Voi olla että kyselen väärällä alueella mutta yritetään kuitenkin . Tarkoitus on tehdä sportster XLH 1981 jäykkäperää , mutta itselläni ei ole mitään kokemusta hitsauksesta joten pitäisi turvautua ammattilaisen apuun . Osaisiko kukaan suositella paikkaa missä hitsaus kannattattaisi teettää?

-Leksa

Vaikka nykyäänhän on helppo lähettää runko vaikka etelä-botswanaan UPSilla/DHL tms  niin voisi olla kustannustehokkuuden kannalta ihan hyödyllistä tietää että millähän paikkakunnalla noin suunnilleen runko sijaitsee...Tietävät sitten lähiseudun harrastajat suositella paikkaa.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Leksa

Sehän se unohtui , eli paikkakunta on Helsinki.

-Leksa