Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

käynnistys probleemi

Aloittaja horsejoe, 13 maaliskuu 15, 08:18:08

« edellinen - seuraava »

ranze

En edelliseltä omistajalta saanut selvitettyä mikä oli. Iskun pituus on 4,5 tuumaa ja tilavuutta jotain 1500:n päälle. En oo mitannut että onko kiksin varsikin vielä vakiomittainen, sitäkin saa pidempänä. Starttia ja rumaa Mikunia koitan välttää.. no ainahan voi muuttaa mieltäkin. Ape joka siinä on paikoillaan, näytti pahalta bobberissa. Mut kun sillä ajoi, niin sepä tuntui paremmalta. Keulakulmakin on vähän oudon näköinen kun on lyhyet putket mutta Tolle säädetty tappiin loivaksi. Pitää ajella sillä ensin ennenkuin isosti lähtee muuttelemaan.


Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Vuppe

Perus asetukset sössöön ja ruuvaan.  Sen kanssa tulee kyllä toimeen.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: ranze - 20 syyskuu 20, 21:14:15
En edelliseltä omistajalta saanut selvitettyä mikä oli. Iskun pituus on 4,5 tuumaa ja tilavuutta jotain 1500:n päälle. En oo mitannut että onko kiksin varsikin vielä vakiomittainen, sitäkin saa pidempänä. Starttia ja rumaa Mikunia koitan välttää.. no ainahan voi muuttaa mieltäkin.

Oisko se sitte 3 5/8" pytyillä, eli 93 cid? Semmoiseen joku öpaut 255°- 260° nokka.

Ei sillä, etteikö S&S:n kanssa jotenki pärjäisi. Mutta kantsii ehkä joku muu kaasari siihen laittaa, saa paljon enemmän ajamisen riemua koneesta, kun keskialueellakin tapahtuu, eikä oo mitään ihmeellisiä kuolleita kohtia missään.

Mikuni on ruma mutta toimiva. Mulla on nyt SU. Se on kaunis mutta toimiva.
Long John Stroker

ranze

Kurkkasin sössön putsarin alle. Kiihdytyspumppu näyttäis ruikkivan miehekkäästi. Samaan aikaan ulkopuolella näkyi riemukas suihkulähde. Eli kaasari vaatii ainakin sen isomman korjaussatsin. Läppä-akseli ei heilunut, joten ilmavuotoja ei siellä -ehkä. Kovasti oli paukkunut kurkkuun kun oli nokea kurkun puolella. Tulpan väri oli pikemmin tumman puoleinen, joten kyllä se kakkua saa. Taas ekalla potkulla kylmästä käyntiin, vähänkään lämmenneenä työläs. Kiksi oli sitä pidempää mallia.

Tohon joutuu ostamaan siis sen isomman korjaussatsin ja onhan noissa ollut sitä kiihdytyspumpun kopan kierousvaivaakin. Puhutaan jo reilusti päälle satasen osista. Toisaalta mulle tulee postikin perille nimellä sössönsöö. Tarkoititko HSR 42:ta?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Vuppe

Jos se on kylmänä laakin peli niin ehkä se kiihdytyspumppu kannattais ruuvata lähes kiinni. Se ruikkii liikaa soppaa ajossakin aina kun kahvaa liikutat.

Oma ajotapa on sellanen että voisin pitää sen vaikka kiinni.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: ranze - 22 syyskuu 20, 05:26:48Toisaalta mulle tulee postikin perille nimellä sössönsöö. Tarkoititko HSR 42:ta?

Joo HSR 42 mulla oli.

Myös CV näyttäisi toimivan mainiosti. Tosin mulla ei oo siitä omakohtaista kokemusta. Mutta melko samanlainen vehje se on ku SU, joka taasen toimii tähän asti kokeilluista parhaiten.

Hyllystä löytyis myös yksi tupla Dellorto. Pitäisköhän...
Long John Stroker

Lyytinen

Ilmavuoto ihan selvästi. Minä en tietenkään mitään kaasutinongelmista tiedä koska Mikuni, mutta just tänä keväänä rupesin talven jäljiltä polkemaan ja olin unohtanut, että alipainekellon lähdöstä oli tulppa hapertunut. Sai ihan jonkun aikaa sotkea. Ja puolilämpimänä lähes mahdoton. Mutta sen kun korjasi, niin laakin peli.

ranze

Anteron B2 nokka (vieläpä se yksilö joka siinä on ollut alunperinkin Upin asentamana) on tulossa. Mikunin kitti Super E -> HSR on niinikään matkalla. Näkyi olevan vieläkin pidempää kiksin vartta saatavilla, mut kokeillaan noita nyt ensin.

Koitin katella puuttuvaa kumitulppaa.. ei puuttunut. Uusitaan nyt kaikki tilkkeet sitten kun uusi mehumaija saapuu. Muunnoskitissä tulee kahdesta pultista kumikurkuksi kumisysteemi ja toiselle puolen sellainen sovitin, mihin saa teardropin ruuvattua kiinni.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Tuusulan T-Bone

HSR kantsii laittaa S&S imusarjaan tällä:

https://www2.vtwinmfg.com/update-mikuni-42mm-carburetor-adapter.html

Ne kumilerstakkeet on aika perseestä kaikki mitä oon nähny. Toi yllämainittu pysyy myös kiinni.

HSR:ään pääsuutin pykälää isommaksi ja kiihotuspumpun suutin pykälää pienemmäksi, niin alueella pitäisi olla. Hienosäätö sitte erikseen.

B2 on speksien mukaan aika passeli nokka tohon. Kyllä Upi on tienny mitä on ollu tekemässä.

Long John Stroker

ranze

Tuo parempi adapteri on joka paikasta myyty loppuun. Mitat jos löytää, niin saishan tuon teetettyäkin.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

ranze

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 26 syyskuu 20, 10:42:46
HSR kantsii laittaa S&S imusarjaan tällä:

https://www2.vtwinmfg.com/update-mikuni-42mm-carburetor-adapter.html

Ne kumilerstakkeet on aika perseestä kaikki mitä oon nähny. Toi yllämainittu pysyy myös kiinni.

Onnistuin löytämään yhden tuollaisen, vanhaa varastoa pikkukauppiaalla. Nyt kun aiheeseen perehtyi, en ymmärrä miksi muunlaisia edes tehdään. En yhtään ihmettele miksi suosittelit juuri tuota, kiitos!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: ranze - 08 lokakuu 20, 16:07:37
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 26 syyskuu 20, 10:42:46
HSR kantsii laittaa S&S imusarjaan tällä:

https://www2.vtwinmfg.com/update-mikuni-42mm-carburetor-adapter.html

Ne kumilerstakkeet on aika perseestä kaikki mitä oon nähny. Toi yllämainittu pysyy myös kiinni.

Onnistuin löytämään yhden tuollaisen, vanhaa varastoa pikkukauppiaalla. Nyt kun aiheeseen perehtyi, en ymmärrä miksi muunlaisia edes tehdään. En yhtään ihmettele miksi suosittelit juuri tuota, kiitos!

No worries.

Senhän voisi jossain mallintaa ja teettää muutaman varastoon, jos Taiwan Ted ei enää tee. Ite möin Mikunin pois jo, adaptereineen päivineen.
Long John Stroker