Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

XL1200C -90 -> aivan jotain muuta

Aloittaja Taavi, 10 marraskuu 09, 19:57:05

« edellinen - seuraava »

mista

Tuosta triggeripyörästä pakko kommentoida, että oletko oskilloinut tuon toiminnan tuolla kokoonpanolla?

Taaskin sanon, että omat kokemukset pohjautuu pelkästään automaailmaan, joten en osaa suoraan sanoa miten pyörässä homma hoidetaan. Hall anturi on tunnetusti hieman hitaampi kuin vr vastaava.. Noin pienellä säteellä noin monta hammasta aiheuttaa kehänopeuden lisäksi sen, että kun anturin laskeva reuna on vielä edellisellä hampaalla niin nouseva reuna osuukin jo seuraavaan hampaaseen ja antaa signaalin joko niin nopeasti, että ei edes huomaa puuttuvaa hammasta tai käy vallan niin ettei anturi edes tajua puuttuvaa hammasta olevankaan.. tai siis edes hampaiden välisiä rakoja.

Itselläni on honeywellin 1gt sarjan hall ja 6-1 triggeri ja toimii hienosti.. Kaveri teki itsellensä 12-1 triggerin ja halkaisija oli pienempi niin alkoi sytytys heittelemään todella rajusti ja teki virhesignaaleja.. Sama setuppi muuten, mutta vaidhettii 6-1 ja toimi heti moitteetta.

Onhan tuo 6-1 aika raaka paikannus, mutta kun tietty halkaisija tulee vastaan niin tuppaa sekoilemaan hallit..

Mikäs ruisku tähän muuten tulee?

Vain huomiona tähän väliin..
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Taavi

Joo kyllähän tuota mietittiin pitkään ja pitäisi toimia koska on nokan päässä kiinni ja mitoitettu anturin speksin mukaan.. hammas väli ja hammas paksuus..Megan boxi tulossa tuohon.. ainakin nyt alkuunsa..

Janne R.

Näemmä hyvin myös taittuu ja hitsautuu alsa :) Ja huiman näkönen tuo hiilarilepakko! Veikkaanpa että saattais olla laajempaaki tilausta...

mista

Toivotaan, että toimii. Nää on välillä henkimaailman juttuja. Mega mullakin on autossa ohjaamassa ja muuten pelannut ok. Tosin kampuran päässä mulla triggeröinti.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod