Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Sekoilua 05 Electran hälyjen/ajoneston kanssa

Aloittaja jjjupiter, 11 maaliskuu 15, 20:53:03

« edellinen - seuraava »

jjjupiter

Akku pois paikaltaan talven , pientä piuhojen jatkamista stongassa (tarkistettu). Nyt ei starttaa, vilkut ei toimi. Avaimen kuva syttyy hetken päästä tauluun ja palaa kokoajan. Kaikki vilkut palaa kyllä, kun napsauttaa kaukosäätimestä hälyt pois tai päälle ( USA-mallin häläri). ?????

SanttuS

Osaatko katsoa vikakoodit? Mitä ilmoittaa?
Käynnistyykö bensapumppu?
Pyörähtääkö startti, vai onko aivan mykkä?
Onhan akussa virtaa?
Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista

jjjupiter

En pysty tsekkaan vikakoodeja, akussa on täys lataus, en kuule bensapumpun ääntä ja starttinapille ei tule virtaa, tarkistettu liittimestä ennen stongaa. Hälytin toimii kaukosäätimestä ok.

SanttuS

Miksi et pysty katsomaan vikakoodeja…eikö ole alkuperäinen nopeusmittari?
Onhan sulakkeet ehjät, etenkin toi EFI, jos pumppu ei käynnisty?
Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista

jjjupiter

On alkuperäinen nopeusmittari, ei vaan ole tietoa koodien lukemisesta. Kaikki sulakkeet on ok.

SanttuS

En tiedä onko uudempien vuosimallien välillä eroja koodien lukemisessa, mutta tällä voi kokeilla:
http://www.fuelmotousa.com/harleycodes.html

Itsellä kun on 2002, niin siinä noita koodeja ei voi lukea mittarista.
Se, että avain jää palamaaan, kertoo, että siellä on joku vikakoodi aktiivisena. Jos sammuis hetken kuluttua, olis se merkki koodista joka on tullut ja mennyt, mutta jäänyt kuitenkin muistiin.
Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista

SanttuS

ääh, puhuin paskaa tosta "avainvalon" palamisesta. Muistin väärin.
Tässä linkissä selitetään selkeästi:
http://www.docstoc.com/docs/158239021/Harley-Davidson-Fuel-injection-Diagnosis-and-Codes#


Oisko toi sun fillari voinut mennä totaaliseen ajonestomoodiin? Kun otit akun irti, niin kytkitkö ensin hälyjärjestelmän pois päältä?
Voisko tällainen yksinkertainen proseduuri palauttaa systeemin:

"Set run switch to OFF, cycle ignition key ON-OFF-ON-OFF-ON and press left turn signal switch TWICE.
Wait for one to three confirmation flashes of the turn signals and then set ignition switch to OFF"


…vai joutuuko koko hälyjärjestelmän "resetoimaan"?
http://www.justanswer.com/motorcycle/1xnmn-need-reset-alarm-harley-lights-keep.html


…mutta kuten sanottua, mulla ei ole hälysysteemejä, niin tää on vaan tällaista arvuuttelua.
Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista

jjjupiter

Kaikki konstit on nyt kokeiltu ja ajonesto on silti päällä, hälytin toimii normaalisti. Seuraavaksi täytyy varmaan roudata pyörä kärryllä Loimaalle.

SanttuS

Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista

jjjupiter

Joo, käsittämätöntä, että hälytin toimii kaukosäätimestä oikein, mutta ajonesto ei. Only in Harley. Fuck.

proffa

Voisiko olla johtoliittimet ristissä katteen sisällä, mulla kävi kanssa samanlaiset oireet kun purin lepakon johdotuksia. Jotkin liittimet sopii ristiin, tarkista johtojen väreistä.

jjjupiter

Niitä ei voi laittaa väärin, kaikissa erilaiset tai eri väriset liittimet. Selvisi, että vika ei ole ajonestossa, ei vaan tule virtaa starttinapille, bensapumpulle, vilkuille.... fuck


proffa

Jos ne sopii ristiin mun 2006 elecrassa niin varmasti myös 2005 mallissa. Puhun kokemuksesta!

jjjupiter

Ne on numeroitu ennen purkamista.

SanttuS

Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista