Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Rautapääbobber "Dirty Bastard"

Aloittaja Hemuli, 05 marraskuu 09, 15:39:51

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Pitikin sitten sattua tilastollinen todennäköisyys just tän pyörän kanssa...

Liikenneympyrässä auto suoraan eteen, sen verran ehdin väistää että osuttiin kyljittäin toisiimme. Siitä sitten kuski tangentin suuntaan ja pyörä päälle. Pyörän alta kömmittyäni katselin asvaltille tulleita läikkiä että bensaa ja öljyä näyttä olevan mutta en mä sportissa missään käytä Redlinen Heavyshockprooffia? Ei perkele, sehän on verta ja paljon. Pari tikkiä jalkaan ja vähän uutta muotoa rautapäähän. Onneksi ei mitään peruuttamatonta. Laatikon joutuu avaamaan että saa ton vaihteensiirtäjän takaisin pesäänsä. Autokuski oli enemmän paniikissa kuin minä - "mä en nähnyt sua" oli perinteinen selitys. Tätä varten on vakuutusyhtiöt, kunhan nyt saa jonkun fillarin nippuun ennen Norrteljea.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Auts...

Onneks ei tuon pahempaa jälkeä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jensen

Hyvä että ei mennyt luita poikki niin kausi jatkuu. Toivottavasti saat yhtiöltä hyvät korvaukset.

rodchop

Vittu noitten törttöjen kanssa, onneks ei käyny pahemmin.
HOG Forever Forever HOG

Rautahauli

Osanotot. Jos ei "näe" motoristia pyörineen niin olisikohan silmälääkärin paikka ja siksi aikaa kortti veks.
FXEF-81

Mike LeCoq

Voi paska! Onneks ei kuitenkaan isompia vaurioita miehelle, eikä pyörälle. Jotkut ihmiset ilmeiseti vaan sulkee kaikki alle nelipyöräiset kulkuneuvot havaintovälineistään pois.

Jack

Flatheads!!!

Hemuli

En viittiny, autoa ajanut naishenkilö oli niin paniikissa ja vilpittömästi pahoillaan eikä mukana olleella 5-6 vuotiaalla pikkumiehelläkään ollut itku kaukana. Ei siinä tilanteessa ole mitään hyötyä ruveta rähjäämään. Vahinkoja sattuu, sille ei voi mitään. Paska vaan että kun niitä sattuu liikenteessä, tulee aina rumaa jälkeä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

filtteri

hyvä et ukko säily suht ehjänä ja nyt jännittämään kuinka paljon vakuutusyhtiö arvostaa suomalaista käsityötä :-\

jannu

Taas se on todettu...mikä ei tapa, ni sattuu niin perkeleesti...
Nyt voit sitten ajella huoleti lopun kesää, ei se salama kahta kertaa samaan kohtaan iske  ;)

Lycanth

Nyt alkaa miettiin niin liikenneympyrässä on kyllä eniten noita läheltäpiti -tilanteita sattunu. Rautaa saa rahalla ja onneksi ei pahemmin käynyt. Oliko avopotta käytössä? Vähän kyllä mietityttää tuon avopotan käyttämistä, kun jää leuka kuitenkin suojaamatta.

eeko

Täällä on sellainen meininki, että tyypit tulee
liikenneympyrään ja katselee muualle, kännykkä
kädessä. Silloinhan sitä voi ajaa eteen. Mä aina tööttäilen
sekä autolla, että motskarilla. Sitten näytetään tympeää
naamaa, voivoi  ;D .
-eeko

jesse

kohtuullisen pienillä vaurioilla kuski sekä pyörä  :o

joo liikenne ympyrät on pahoja ja itsestä tullut varsinkin pyörällä ajaessa ylivarovainen niissä
jos ei ole täysin varma että joku pysähtyy niin hidastan itse reilusti tai käännän rivakasti kahvaa  :P
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

kimmo

Lainaus käyttäjältä: eeko - 21 toukokuu 12, 13:51:23
Täällä on sellainen meininki, että tyypit tulee
liikenneympyrään ja katselee muualle, kännykkä
kädessä. Silloinhan sitä voi ajaa eteen. Mä aina tööttäilen
sekä autolla, että motskarilla. Sitten näytetään tympeää
naamaa, voivoi  ;D .
-eeko

Joo kyllä tuo on erittäin tuttu tilanne liikenneympyrässä. Joutuu olemaan "epäileväinen" ihan viimehetkeen asti että tuleekohan tuo tuolta eteen, ja silti tulee läheltäpititilanteita.

Hyvä että äijä on kunnossa... Kyllähän sä tuon mopon Nortäljeen menessä saat kuntoon.

SOHVELI-76

Onneksi oli heavy veret ja sattui kotomaassa kuiten.. oletkos harkinnut mopon uudeelleen arvioittamista yhtiössä? no nythän se menee samalla.
0405691644