Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Rautapääbobber "Dirty Bastard"

Aloittaja Hemuli, 05 marraskuu 09, 15:39:51

« edellinen - seuraava »

Nessu666

Kaunista on aina kiva katella!!!!!    :o 8) :o 8)

Tony

Yhdyn edelliseen ja toivottavasti on suunnitelmissa tuoda myös helsinkiin näytille, jos vaikka itsekki pääsis sinne tällä kertaan ihmettelemään.

ay20

Hiano on, onneks olkoon :) Toiv. pyora on nahtavissa ensi vkloppuna messuhallissa.

shoveltimppa

Näitä projekteja on kyllä ollut helvetin hienoa ja opettavaista seurata ja lopputulokset ovat mitä hienoimpia. Kiitokset Hemulille, Spökelle, Rezille & kumppaneille päiväkirjojen pitämisestä ja onnittelut pyörien valmistumisesta!

mista

Tajuttoman kaunis laite livenä. Toivottavasti en kuolannut sportsteri plakaatille kun ihailin tätä :D
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Tuusulan T-Bone

Tämäkin olis sietänyt tulla palkituksi. No, eipä oo eka kerta kun mä oon eri mieltä kun tuomaristo. ;D
Long John Stroker

Spöke

Sanat ja kuvat eivät riitä kertomaan, millä pieteetillä paskiainen on tehty. Merkillisiä tuomareita, ei mitään tyylitajua. Mä olisin laittanut tän heti kakkoseks tuon Noskoolfabin jälkeen ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 16 huhtikuu 11, 01:44:25
On se hieno, mut kuvissa flaken sijasta tuo kyllä näyttää lähinnä metallihohtokullankeltaiselta tai joltain tuo väri.

Tästä taisinkin jo mainita. Pitäis hommata vähän parempaa kuvauskalustoa, tänhetkisen Ixuksen kennossa ei vaan vissiin riitä valovoima. Olen yrittänyt kuvata eri valoissa ja kulmissa mutta flaken kimalluksen saaminen kuviin on todella kiven takana.

Tampereelta on nyt vihdoin kotiuduttu ja nyt lepäillään muutama päivä ennen pääsiäistä. Olen luvannut paskiaisen messukeskukseen joten siellä se on taas nähtävissä kun omistaja keskittyy enemmän "edustustehtäviin" ;D

Jäi Spökelle luvattu olutkin tarjoamatta mutta se jäi kasvamaan korkoa kunnes taas kohdataan...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Lasin laatu ja kennon koko, siis fyysinen koko, ei pikselit. Ne on tuollaisessa oleelliset. Itel pieni pokkari ja perus järkkäri, ero dramaattinen juurikin jos pitää saada tuollaisia asioita esille.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Make

Palataanpas vielä tekniikkapuolelle:
Nyt kun teit nostajanpesille niinkuin teit: Tänään hypistelin Jimsin pesää ja siinä oli vastakkaisilla puolilla nuo paluu-urat, jotka jakautuivat vielä lähtöpisteessä kolmeksi uraksi ja tekivät mutkat lähes koko nostajan leveydeltä. Että niin tietysti seuraavaksi. Tiedä onko hyötyä, mutta tosi hieno tietää, että siellä sellaiset on.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Hemuli

Vaikka Tampereelta ei pyttyä tullutkaan niin ei reissu suinkaan turha ollut - Nippeli-Tepolta löytyi tyyliin sopiva taustapeili. Alunperin toi on tarkoitettu auton tippalistaan kiinnitettäväksi mutta pienellä modauksella istuu nätisti alkuperäiseen kiinnityspaikkaan.

arho

Eihän tosta mitään nää, mut "nätti" ;D
Do it doggystyle

Hemuli

Tota... mitenhän tän ny sanois kun tuli Arskaa jo toisessa topikissa sivallettua 8)...

Pistetäänkö vaikka näin että MÄ kyllä nään siitä ihan hyvin ;D ;D ;D

Spöke

Kappas, veit jalat suustani, mulla on piltsikan classic autopeili odottanut asennusta jo kuukauden päivät. Lookin' good!  "Objects in mirror seems to shake a little bit"  Sun täytyy etsata jokin tollanen teksti tohon peiliin.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 19 huhtikuu 11, 11:42:54
Pistetäänkö vaikka näin että MÄ kyllä nään siitä ihan hyvin ;D ;D ;D

Tarkoittanet, että sä kyllä NÄYT siitä ihan hyvin... ;D ;D ;D
Long John Stroker