Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

rautapää ja siinä oleva öljyn lauhdutin

Aloittaja nmt, 04 marraskuu 09, 21:47:53

« edellinen - seuraava »

nmt

tänään tuli uusi projekti ja ensinmäinen sporster tai siis rautapää ja heti törmäsin asiaan
mikä oli uusi tuttavuus harleyssä kuuluuko 80 vuosimallin rautapäässä olla öljyn lauhdutin ja s&s kaasutin vai onko ne lisätty jälkeen päin toisin sanoin voiko lauhduttajan jättää pois.

Kokkonen

Asennettu jälkeenpäin. Öljynjäähdyttimen voi ottaa pois.

Läppäkeihin on alkuperäiskaasuttimena.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

nmt

kiitoksia ja projekti jatkuu seuraavaksi olisi tarkoitus poistaa takajousitus

Kokkonen

Meillä tosin -80 rautapäässä on jäähdytin paikallaan, mutta kytkettävissä pois manuaalisesti venttiilillä. Aika harvoin sitä täällä Keski-Euroopassakaan tarvitsee, mennä kesänä Ranskassa yli 30 asteen lämmössä oli päällä, öljyä paloi siltikin. Suomessa jäähdytin on aika tarpeeton, ja -80 Rautsikassa on alkuperäisenä iso öljysäiliö. Jos suodattimen siirtää sieltä takapytyn takaa koneen eteen, niin siinä sitä öljyn jäähdytystä on jo tarpeeksi.

-80 Rautapää on Rautapäiden parhaimmistoa, koneensa puolesta. Enkä ole yksin näiden mietteiden kanssa, tapasin Skotlannissa kaverin joka oli tuota vuosikertaa hamstrannut neljän Rautsikan verran.  :)

Hyviä ne muutkin vuosimallit ovat.  8)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

nmt

kyllä ainakin vaikuttaa hyvältä oli saanut vähän kipeetä rapakon takana ja suomeen päästyään sitä piti heti kokeilla on jotenkin tosi kierros herkkä kone onkohan ihan ominaisuus vai olisiko edellinen omistaja vähän kutitellut sitä. onko se vakio kaasutin minkä näköinen kun tämä näyttää kovin uudelta