Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

-80 shovelin ensiöremmin etuhihnapyörä...

Aloittaja Jack, 08 marraskuu 14, 17:31:27

« edellinen - seuraava »

Jack

otsikossa mainittu kampehan on varustettu dampperilla.

Se siis purkautuu, ja manuaalissa sanotaan tyylikkäästi, Työnnä osat ulos.

No, ei ne mitenkään työntämällä tunnu lähtevän, eli onkos tohon jotain kikkaa vai onko toi mun vaan avaamattomuuttaan jotenkin jumissa tai esim. liimalla vedetty kasaan(no sitähän ei ulospäin näe)

Huutakaa, hep, jos tiedätte, ennenkuin mä alan paukuttaa sitä vasaralla...
Flatheads!!!

Kapteeni sika

Ei tietoa eikä mitään erityistä mainita, tai en ainakaan huomannut, service manuaalissakaan.

Poikkeuksena sun kuvaan siinä on osat 25 ja 27 ruuveilla toisissaan kiinni.

(Voin toimittaa sulle kyseisen manuskan dvd:llä jos sulla ei sellaista ole. FX/FL models -78½-84)

Jack

Kiitos tarjouksesta, mulla on ko manuska ja clymeri ja vielä FL manuska PDF'nä,

Se ruuvi, 1 kpl, on vaan pitämässä #27 paikoillaan, että kierteet on esillä, jos joudutaan käyttämään ulosvetäjää. Ymmärsin kyllä, että ulosvetäjää tarvittais vain akselilta irrottamiseen, mahdollisesti.

Täytyypä kattoa saisko jonkunlaisen ulosvetäjäkikkailun viriteltyä ton purkamiseksi ko. jengoja apuna käyttäen.
Flatheads!!!

Kapteeni sika

No joo, olis pitäny lukee eikä kattella vaan kuvia.  ;D

The only purpose for this screw is to hold the outer bearing plate in the proper relationship to the hub which provides accessibility to the holes required to mount the hub puller

Kapteeni sika

Oletan että sen kuuluukin olla aika tiukka paketti. Jos se olis väljä niin hakkaantuisi aika nopsaan pashaksi.

Jack

joo, vasaralla naputtelemalla tuli paketti ulos. Kumit oli kokonaiset, hieman palaa poistunut, muttei mitää dramaattista. Jollain kummalla aineella ne kumit pitäs voidella, muttei mulla nyt mitään ollu mitä sinne olis laittanu, joku silikonispray vissiin olis hyvä. Kerkeehän tässä sen voitelee, koko talvi aikaa
Flatheads!!!