Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Shovel Chopper

Aloittaja Rezi, 28 lokakuu 14, 22:24:57

« edellinen - seuraava »

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 02 lokakuu 17, 20:44:01
Mulla oli vielä edellisenä kesänä chopperi ja bobberi. Pitkällä chopperilla ajaminen on vaan NIIIIN käsittämättöman hienoa, että ei tullut bobberilla ajettua yhtään ;D

Period.

;D
Long John Stroker

Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 29 syyskuu 17, 21:58:57
En tiedä vieläkö joku Finnbikersia lukee


Kyllä lukee ja tilastojen mukaan varsin aktiivisesti. Päivittäin samanaikaisesti foorumilla vierailijoita on enimmillään noin 50. Uusia aiheita tulee edelleen kuten myös uusia rekisteröityneitä lukijoita.

Hyvä te aktiiviset kirjoittajat!!! Kiitos!!
Niin kauan kun te jaksatte, seuraajiakin riittää.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Motomatti

Liki päivittäin tänne tulee vilkaistua että onko uutta asiaa. Nyt ehkä on hiljaisin kausi meneillään. Ajokauden jälkeen vedetään henkeä ja todennäköisesti aloitettu miettiminen siitä mitä sadekauden aikana pitäisi suorittaa.
Itsellä on ollut hiljaista koska ei ole verstasta enää niin myin pitovaikeuksien vuoksi neljä pyöräprojektia pois ja vain yksi tuli tilalle.
Viimeisen vuoden aikana olen rakennellut uutta pyörääni toimivaksi eli muokannut aihiota käyttökelpoisemmaksi matkailumielessä. Siitä toisaalla.

jannu


Kiwi

Olihan siellä eteläisemmästäkin Suomesta pyörä, suurin osa kyllä näky olevan ihme viritelmiä. Rezin pätkä muuten ensimmäinen jossa luonnollisen näköstä menoa tuolla videolla.

Rezi

Meikäläinen on luullut, että mun chopperi on aika radikaali. Kun katsoo videolla olevia japanilaisia kamppeita, niin aika maltilliseksi jää mun chopperit. Japanilaisten choppereissa on asennetta ja ne hitto soikoon vieläpä ajaa noilla ;D

Kiwi

Mut hienon ja radikaalin ero on luitenkin olemassa

Jack

Jep, Kiwi on oikeessa.
67 senttii stretsii ylös ja sarvet tankin pintaa alas, tankki silmien korkeudella haittaamassa ajoa... ei kaunista. eikä käytännöllistä.
vrt. bozozoku fillarit, ja niiden siipi-spoileriautot. Japseillä ei oo mitään rajaa kun menee "vähän" överiks.
Flatheads!!!

Pekka äL

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 19 joulukuu 17, 10:06:44
Meikäläinen on luullut, että mun chopperi on aika radikaali. Kun katsoo videolla olevia japanilaisia kamppeita, niin aika maltilliseksi jää mun chopperit. Japanilaisten choppereissa on asennetta ja ne hitto soikoon vieläpä ajaa noilla ;D

Ja se, että jätetään jalkatapitkin pois. Sitähän mä ehdotin jo joskus aikaisemmin, kapeuden maksimoimiseksi...
HD Electra Glide M8

Tuomo

bongasin tämmöisen tapahtumailmoituksen... jotain tutun näköistä ...  tissejä näkee niin harvoin joten tuskin sekään...


Rezi

Enpä ole tuota aiemmin nähnyt. Mukavaahan se on, että on choppa kelvannut kuvaan  :)

Tästä kuvasta kopioitu. Tuossa on vielä hankalasti ajettava tanko ja straipit puuttuu.

Webmaster

Rogues MC:n Mr.Beer on kuulemma tähän pyörään kovin ihasutunut, joten siinä syy miksi päätynyt julkkariin.

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Jarppi - 15 tammikuu 18, 15:18:31
Rogues MC:n Mr.Beer on kuulemma tähän pyörään kovin ihasutunut, joten siinä syy miksi päätynyt julkkariin.
Herra Kaljalla on hyvä maku, ainakin nimimerkin valinnassa ;D

Olen vähän miettinyt, että pitäis maalata chopperin runko uusiksi. Joskus sitten kun ei parempaa tekemistä keksi. Kuvaan taitavasti piirretty kullanvärinen runko ei ole ollenkaan pöllömmän näköinen.

zeikki

Tutunoloinen pyörä tuli vastaan Instagramissa. Ks. Oldbikebarn

Rezi

Vähän paranneltu versio :) :) Aina joku misu piirretty kuvaan mukaan ;D ;D