Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Shovel Chopper

Aloittaja Rezi, 28 lokakuu 14, 22:24:57

« edellinen - seuraava »

Jessica

Tää on ehkä upein pyörä mitä oon nähnyt hetkeen! ja se ei ole vielä edes valmis! Fanitan jo ihan kybällä!  :-*
I'm with Ratz

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 22 huhtikuu 16, 04:47:31
Tuusulan Chopper-Syndikaatista saa valmiita levityspaloja tukilaakerilevyn alle. Laita Rezi privaa, jos kiinnostaa, lähetetään sulle semmoset.
Jessicalle kiitos kannustuksesta kuin myös T-bonelle. En tarvitse levityspalikoita kun käytin tuon tilan akkukotelon runkoon.

Pakkohan se akku on johonkin laittaa. Seurasin Jockey Journalin kirjoituksia aiheesta " Shovelhead without barrery" ja päätin, että en luota pelkkään konkkaan ja akku pitää olla. Motonetin pieni akku tulee kytkimen taakse.

Pakko postata taas pari flakefiilistelykuvaa :) Tankki vaatii vielä monta välihiontaa ja lakkausta...

rodchop

Nyt kyllä tuli  (mun mielestä) rajusti takapakkia hienoon Chopperiin, oisit laittanu ennemmin vaikka beltin väliin ton akun, tuohonse  ei minusta sovi.
Monenko ampeeritunnin laturi sulla on ? Tuo 3,2Ah akku muuttuu nopeasti potkupalloa muistuttavaksi roskaksi. Cycle Elektric inc myy kallista Low voltage regulaattori joka vois hyvällä zäkällä pitää tuon kokoisen akun ehjänä.  itse rikoin aikoinaa parikin pikku akkua jotka olivat oisko ollu joku 7 Ah tai jotain.

En tiedä johtuuko mahdollisesta kameran salamasta vai onko tuo ollut sulla psykedeelisenä ideana.
Jotenkin näyttää noissa tankin kuvissa olevan tuollaisia mustia laikkuja, josta ilmeisesti erivärinen pohjamaali paistaa läpi.  Hyvä siitä jokatapauksessa tulee ;D
HOG Forever Forever HOG

Rezi

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 25 huhtikuu 16, 16:47:33
Nyt kyllä tuli  (mun mielestä) rajusti takapakkia hienoon Chopperiin, oisit laittanu ennemmin vaikka beltin väliin ton akun, tuohonse  ei minusta sovi.
Monenko ampeeritunnin laturi sulla on ? Tuo 3,2Ah akku muuttuu nopeasti potkupalloa muistuttavaksi roskaksi. Cycle Elektric inc myy kallista Low voltage regulaattori joka vois hyvällä zäkällä pitää tuon kokoisen akun ehjänä.  itse rikoin aikoinaa parikin pikku akkua jotka olivat oisko ollu joku 7 Ah tai jotain.
Johonkin tuo akku on pakko tunkea, enkä parempaakaan paikka löytäny. Remmin keskelle se ei mahdu, kun remmiä ei ole vaan enska jää ketjulle. Mulla on RHCB:ssä samankokoinen akku samalla regulaattorilla ja hyvin kestää. Mutta rumahan tuo on ei siitä mihinkään pääse. Vaihtanen ens talvena ketjun kaposeen remmiin ja laitan akun sitten sen syövereihin.

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 25 huhtikuu 16, 16:47:33
En tiedä johtuuko mahdollisesta kameran salamasta vai onko tuo ollut sulla psykedeelisenä ideana.
Jotenkin näyttää noissa tankin kuvissa olevan tuollaisia mustia laikkuja, josta ilmeisesti erivärinen pohjamaali paistaa läpi.  Hyvä siitä jokatapauksessa tulee ;D
Ei maalauksesta kyllä hyvä tule ;) Flaken pohjalla on musta väri ja sen jossain valossa ja kohdissa paistaa läpi. Sitten kun katsoo eri kulmasta, niin taas paistaa, mutta eri kohdasta. Katotaan ny kun saan lakan sileäksi miltä se näyttää pihalla. Mattamustalla kilikalimaalilla yli jos ei muuta keksi ;D

Tuossa kuvaa himmeän mustalla hiontavärillä maalatulla tankilla. Ei huono...

Jauhoparta

Mattamusta sopii aina, mutta ehkä se kimaltelu täsmää paremmin tässä tapauksessa  ;) Jatkaakos tankin pohja valukappaleen kaarevaa teemaa hienosti vai johtuuko kuvakulmasta?

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Jauhoparta - 25 huhtikuu 16, 22:55:53
Jatkaakos tankin pohja valukappaleen kaarevaa teemaa hienosti vai johtuuko kuvakulmasta?
Joutuu enimmäkseen kuvakulmasta, mutta ei nuo muodot kuitenkaan ihan sattumaa ole ;)

Kiwi

Tankista tulee hieno, tosta pohjavärikuvasta tulee mieleen josko toi tankin alaosa jäis mustaks ja tankin yläosa samaan sävyyn penkin kanssa ;) komee se on jokatapauksessa.

sämpy

Sama idea pukkas itellekkin. Tankin alaosaan musta osa samoin kuin satulan alaosa. Ei o kellää ;D tai on kai taas jollain. ;D

ezmo

Mites ois noita Life/Lipo akkuja runkoputkeen tms. Eikös niitä käytetä, kun halutaan hukata lyijyakku näkyvistä???
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Spöke

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 26 huhtikuu 16, 09:44:32
Tankin alaosaan musta osa samoin kuin satulan alaosa. Ei o kellää ;D tai on kai taas jollain. ;D
No mä tein edellistalvena tommosen.... ;D ;D

-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Spöke

Taitaa satulan kyttyräkin olla liian pieni ja kaponen akulle? Takarenkaan eteen, lootan päälle?
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

JKKo

Eikös akut hajoa yksin siihen, että ne on ilman värinänvaimennusmateriaalia kiinni raamissa?
883/1200/turbo

sämpy

Hyvä spöke ;D kaikki siistit jutut on jo tehty kuten meinasin mutta mitä sen väliä jos tulee hieno

Rezi

Akku jää nyt kytkimen taakse. Siellä se on vähiten tiellä.

Tein talven pimeinä iltoina enskasuojaa

Ja lopputuloksena typerä ufomainen billetkoppa, joka on niinku jostain Kuryakyn-lelukuvastosta. Kai mulla oli jotenkin lääkitys pielessä...

Yritin pelastaa tilannetta ja leikkasin kopasta pahimman kohdan pois. Tein rosterista vähän suojaa ketjullekin. En tykkää, mutta tuolla mennään. Ei ehdi wapuksi enää uuttakaan tehdä.

Hitsasin komparaattoria jäykemmäksi ;D

Kapteeni sika

Tolta se näyttäs kiinteällä rattaalla, sais pahkaa pienemmäksi:

Tää on mun mielestä ihan näppärä akun kiinnityspaikka:

http://www.fabkevin.com/shop/parts/electrical-group/trans-mount-battery-box/