Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Shovel Chopper

Aloittaja Rezi, 28 lokakuu 14, 22:24:57

« edellinen - seuraava »

Spöke

En tunne suurtakaan katumusta ostettuani soodapuhalluspyssyn puuilista. Neljänkympin kapistuksella saa ihmeitä aikaan, tosin aikaa silläkin menee.
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Rezi

Soodapuhallyspyssy on taatusti erittäin hyvä monessa asiassa, mutta meikäläisellä vaan ei ole tilaa kaikille härveleille.

Maalaushommat menossa. Moneen kertaan oon päättänyt, etten koskaa enää maalaa prätkää itse. Ja taas teen niin.

Kelmutin pajan maalaamoksi

Runkoon karkeahileistä 1k base hopeaa ja 2k lakka päälle. Pari pikku valumaa tuli emäputken teinoille, muuta muuten OK lopputulos omatekoiseksi Puuilon 15 euron ruiskulla.

Bling Bling karkeinta kultahitettä ostin pari kuukautta sitten http://pinstripingfinland.valmiskauppa.fi -verkkokaupasta.

Lokariin pohjalle ekkana sama hopea ja päälle sipaisu lakkaa. Ja sitten hilettä teesiivilällä.

Sirottelin flakea niin paljon, ettei hopea pohja näy yhtään. Siis aivan turhaan laitoin hopean alle. Flaken olis voinut sirotella suoraan pohjamaalin päälle.

Runko jää hopealle ja peltiosat tulee kultaflakella. Maalauspäivän ainut totaalinen epäonnistuminen tuli öljysäiliön kanssa. 1K base hopea vaan päätti kiehua alla olevan pohjamaalin kanssa. En tajua miksi, ehkä laskin hopeaa liian paksun kerroksen?

Rezi

Vaikka peltiosian maalaus onkin vielä kesken aloittelin pyörän kasausta. Puhtaiden palikoiden ruuvaus runkoon on vaan aivan perhanan mukavaa puuhaa. Pitkät puurtamisen jälkeen saa fiilistellä rauhassa :)

Putket tuli Loimaan kromaukselta just sopivasti. Pakko kehua firmaa. Kromauksen laatu näyttää erinomaiselta. Kromipinta on ykkösluokkaa joka kohdasta. Toki virheitä löytyy pohjista, mutta ne menee mun piikkiin.

ManniMika

Joo liuotinohenteisen basen kans maltti on valttia. Pitäs laittaa kohtuullisia kerroksia ja muistaa haihdutella välillä 😊

PVonJerf

Ompas muikean näköistä...

Spöke

Noi putket ovat edelleen ihan törkeän hienot! Respect!
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jack

nyt näyttää siltä että mä luulen, että mä pidän....   ;D  :o
Flatheads!!!

013

kyllä kyllä, hienoa jälkeä. Pakko Arvostaa.
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Rezi

Kiitos kannustuksesta :) Hinkasin kiehahtaneen öljysäiliön sileäksi, maalasin sen uusiksi hopealla Mannimikan vinkeillä varovasti kerroksittain ja heti kohta 2k lakka päälle. Siinä samalla vedin taas pari kerrosta lakkaa takalokarin flaken päälle.

Mietin, että sirottelenko kultaflaken öljysäiliöön

vai jätänkö sen hopealle.

Kyllä se jää hopean väriseksi :) Bensatankki on vielä pahasti vaiheessa...

Jauhoparta

Tästä laitteesta tulee kyllä kaunis. En ehkä itse ajopyöräksi valitsisi, istuisin sen varmaan rikki, mutta olohuoneeseen voisin ottaa ja katsella. Ja jos jotain maalauksesta oon oppinu niin sen, että aina menee joku perssiilleen. Kun automaalamossa työskentelin, ei yksikään auto virheettömänä asiakkaalle mennyt. Ja nimenomaan maalarin omasta mielestä. Hattu päästä siitä syystä että maalataan itse siis  ;D

Rezi

Satula-Ilkalta tuli kuva :)

Jauhoparta

Melko elegantti pierutyyny  ;D Tuleeko muille mieleen korkokenkä? Mitäs tässä on käytetty täytteenä, mahtaa tarvita aika jähmeetä pehmustetta  ::)

Sammy

Tästä tulee HIENO!!!!

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Jauhoparta - 09 huhtikuu 16, 21:51:22
Mitäs tässä on käytetty täytteenä
Peltiä enimmäkseen ja kuskille pikkusen superlonia ;D

Rezi

Satula-Ilkalta tuli paketti :)

Istuin on kyllä tosi hienosti verhoiltu!!

Kapea kultaraita korostaa kapeutta.

Ainut pikku ongelma on siinä, että kultakernin ja lokarin sävy riitelee pahasti. Kernin väriin ei voi vaikuttaa, niinpä pitänee keksiä lokarille jotain. Se pitää lakata vielä kertaalleen ja homman vois aloittaa vielä alusta. Bensatankin maalausta ei oo vielä aloittanutkaa ja se tulee lokarin väriseksi. Nyt pitää vähän funtsia.