Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Shovel Chopper

Aloittaja Rezi, 28 lokakuu 14, 22:24:57

« edellinen - seuraava »

rodchop

Ei  siis yhtään huono efekti päinvastoin, mut jännä homma miten tuossa kuvassa sun T-kappaleet näyttää ihan eri sävyisiltä ko keulaputket.
HOG Forever Forever HOG

Rezi

Kiitos jälleen kommenteista. Rodchopin kommenttiin keulan palikoiden erivärisyydestä, että livenä t-palat, putket ja lamput on ihan samaa sävyä, siis rosteria. Kromatut jouset on kirkkaammat.

Ajelin tänään pikku lenkin lisää. Hoksasin, että toisen tangon pultti ei ollu kiireällä ja tanko pääsi joustamaan. Osin siksi ehkä meno oli epävakaata. Rento ja puristamaton ote tankoon ja meno alkoi maistumaan. Taidan hitsata sisäkaasun kiinni ja tuolla mennään.

Vielä etujarruvaijeri ja kiksin varren lievä oikaisu niin se kait olis siinä. Kiksi alkoi ottamaan suodattimeen kun uuden suodattimen päässä töröttää mutteri. Niin ja peilille pitää keksiä paikka ja jossain vaiheessa kait kilpikin pitää kiinnitää. Ja vaihdekepin puppi puuttuu ja takavalon runko pitää kiillottaa. Ja enskaketjun peltisuoja lähtee mäkeen kun ketju hakkaa siihen ihan helvetinmoisella kilinällä. Onhan tässä vielä näperrettävää.

Akku jää nyt tuohon. En jaksa alkaa vaihtamaan enskaa toisesta pyörästä. Ei kai tuo nyt NIIN paha tuossa kytkimen takana oo? Onhan tässä kaikkea muutakin sälää.

GlennHughes

Arsch!

Smokie

Kannattaa tehdä jotain sille ketjusuojalle pikimmiten. Mulla meni monet (toisio) ketjut paskaksi kun ne pääsi hakkaamaan rosteriseen suojaan. Ei ollut häävit jäljet ketjuissa ja silti ne oli täynnä murtumia.

Kapteeni sika

Oletettavasti laatikon säädötkään ei riitä että ketjun sais sopivalle tiukkuudelle, ja jos (kun) ketju ei ole tasaisesti venähtänyt niin aika härskisti lepattaa tyhjäkäynnillä, kone kylmänä.

Rezi

Hyvä tietää että ketjun hakkaaminen ei ole ainoastaa mekukysymys. Heitin ketjunsuoja menemään ja enää ei kilise.

Ajelin tänään chooperilla muutaman kymmenen kilsaa. Fiilikset on korkealla :) Onneksi en alkanut himmailemaan tangon kanssa. Nyt ohjaaminen tuntuu jo mukavalta ja tiukatkin käännökset kävelyvauhdissa onnistuu kiemurtelematta. Pyörä menee suoraan ja tangosta voi huoletta irrotta kädet. Tankoa on kevyt käännellä vaikka leveyttä on vain vaaksan verran. Siis tätä tankoa heijataan puolelta toiselle, ei käännetä. Kapeudella ei siksi ole suurta merkitystä.

Tuo SS:n kaasari on sikahyvä. Kone käynnistyy ja käy kuin kello eikä yritäkään sammuilla. Lehmänläjölaatikon kaavio on käänteinen mun toisen pyörän laatikon kanssa ja se vähän hämää.

Etujarru ei toimi vielä yhtään, mutta takajarru on hyvä. Kytkinpedaalitsydeemi toimii hyvin. Kytkinlevyt vähän luistaa, mutta niin ne luisti silloinkin kun pyörän ostin. Ajattelin, että kuivana ne toimis paremmin, mutta ei toimi.

Räpsin järkkärillä sikana kuvia. Mopo näytillä viikonloppuna Oulun American Car Showssa.

Summanmutikassa mustalla sävytetty viimeinen lakkakerros oli onnistunut juttu. Tankissa ja lokarissa on onnistunut sävy.

Suoraan edestä pyörä näyttää niin kapealta, että sen vois piilottaa lipputangon taakse ;D

Harmitta kun bensahanan taakse kuuluva kaasuvaijeri jäi kuvauksessa vapaasti roikkumaan. Pitänee joku päivä uusia kuvaussessio ;D

Laitoin sitten kuitenkin keulaan rosterinippusiteet. Ne on kyllä kerrassaan huomaamattomat.

SS:n julmetun isoa ilmanputsaria ei voinut laittaa. Se peitti koko koneen. Ilman putsaria mennään ainakin toistaiseksi.

Peiliä ei kerta kaikkiaan voinut laittaa tankoon. Tuostakin yllättävää kyllä näkee taakse. Okei jockey ja puolanjohto on tiellä, mutta näkee kuitenkin ;D

Vanteet olis hienommat kromattuna, mutta noilla mennään. Ajossa vanteet toimii. Huonommin onnistunut etuvannekaan ei väpätä silmin nähden ja tasapainotus on OK ilman painojakin.

Ruskeat vohveligripit istuu tankin sävyyn ja on niin makiat, että tekis mieli syödä ne :)

Kapteeni sika

Jos kaavio häiritsee niin täl tappaa saat sen käännettyä. Sulla näkyy olevan se linkun reikä tyhjänä eli ilmeisesti keppi on suoraan "Shifter lever shaft"n päässä kiinni.

flhx

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 05 toukokuu 16, 21:01:30
...

Ruskeat vohveligripit istuu tankin sävyyn ja on niin makiat, että tekis mieli syödä ne :)
...

Sopishan tuohon kylla kultaflakegripitkin joita olen jossain nahnyt...Pyora on muuten todella hieno, tuo pitaisi ehdottomasti rahdata Norrtaljeen kuten taalla on jo taidettu vihjaillakin.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

ezmo

"SS:n julmetun isoa ilmanputsaria ei voinut laittaa. Se peitti koko koneen. Ilman putsaria mennään ainakin toistaiseksi."

Jos ei halua vedellä paljaalla ja haluaa korostaa hienoa Shovelin konetta splitti kansilla, suosittelen tätä. Toimivaksi havaittu ja erittäin snadi. Oon aatellu, josko Jalostajan Hernerokka purkilla korvaan ton orkkis skuupan, tulisi vähän tuota "asennetta" ;) . Niin ja mitä tulee tohon projektiisi, aivan julmetun hieno!!! Livenä ois nähtävä.

http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/WebSite.woa/wa/DirectAction?page=%2151437
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Make

Toteuta minun salainen suunnitelmani ja tee kuparisesta löylykauhasta putsarin kansi. Sopii väreihinkin.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

timppa-69

Tohon sopis joku Benchmarkin ilmanputsareista esim Slinky....ei peitä liikaa konetta ja toimii...

Smokie

Lainaus käyttäjältä: Make - 06 toukokuu 16, 09:08:14
Toteuta minun salainen suunnitelmani ja tee kuparisesta löylykauhasta putsarin kansi. Sopii väreihinkin.

Mä kun olen niin 100% race niin jemmailin vaikka kuinka kauan alumiinista löylykauhaa tuohon tarkoitukseen ;D Enpä koskaan saanut sitä kiinni..

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 06 toukokuu 16, 08:46:26
Oon aatellu, josko Jalostajan Hernerokka purkilla korvaan ton orkkis skuupan, tulisi vähän tuota "asennetta" ;) .

Ja pakoputkesta väkivaltaista paskanhajua?

Mutjoo, on hieno pyörä. Harmi kun ei tästä nyt jouda Oulussa pyörähtämään...
Long John Stroker

Jake

En oo koskaan noista kapeista tykänny, mutta tää on aivan upea! Älyttömän hieno!

PVonJerf

On kaunis moottoripyörä. Kyllä tuota kannattais käyttää kotikulmia kauempanakin niinku varmaan teekki ;D