Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Skin 'n' Bones

Aloittaja Jack, 01 lokakuu 14, 20:32:14

« edellinen - seuraava »

Jack

dodii, nyt on alakertakin mestarilla. Se siinä purettiin ja kaikki paitsi vetoakseli näytti hyvältä, jotain on laturilla sattunut vuosien saatossa. Uutta laakeria peliin ja kasaan. Olis sillä ajanu noinkin.
Yllättävän hyvä.

Nenäkeppi pitänee varuiks hommata uus, joku vakiomotille sopiva. H nenä tuolta löyty ja dyna 2000i sytkä

nyt on pienessä tallissa hävityksen kauhistus. Pitää alkaa nysvää kaikkee pientä....Hyllytila loppuu kesken  ;D

[/URL]
Flatheads!!!

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Jack - 31 lokakuu 14, 19:51:53
Nenäkeppi pitänee varuiks hommata uus, joku vakiomotille sopiva.
Eeeeeiii!!! Pitääkö vanhalle ketulle opettaa uusia temppuja? Mulla ois hyllyssä sulle just sopivaa Mr Leineweberin varhaisempaa tuotantoa, sopisi mainiosti lähes vakiolle, 11:1 kantille   ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jack

ei tartte opettaa... siis vanhassa nenässä alkaa olee karkaisut kuoriotunu, siks uutta
Flatheads!!!

Jack

eilen hain alakerran, pytyt jne Spok Motorista ja tänään sain jo lohkot pultattua nippuun. Sit huomasin, että lukkorengaspihdit on liian isot ö-pumpun akselille tulevalle lukkorenkaalle, eli saa alkaa viilaa sopivaksi, se onkin terapeuttista hommaa huomiselle kankkuspäivälle, koska nyt mä lähden BAARIIN.
Flatheads!!!

Jack

Tää vuosi alkoikin sitten kierteen teolla, sössön kansissa kun on 5/16 kierre ja mä haluan pinnapultit.

eihän mulla tietenkään ollut sopivaa vääntiötä uusille tapeille, joten hätä keinot keksi. Tosin toi oli vähintään yhtä hyvä ku huono vääntiö.

pytytkin sain maalattua ku oli plus asteita eikä satanut. Jos viikonloppuna sais koneen nippuun.

Flatheads!!!

Kapteeni sika

Mun koneesta nousi kans yks pinna ylös kiristysvaiheessa, käsittääkseni yleinen vaiva ainakin orggiskansissa. Helicoilia peliin.

Ameriikan voorumilla raportoitu jonkin verran sössön kansista ulos tulevista kannenpulttien inserteistä.... Toisaalla mainittu sössön pannun kannet mut siis myös sovelin kansissa samaa vaivaa.

Jack

Noi kannet on vissiin vaan kerran pantu paikoilleen ja otettu pois. Insertit näytti olevan aika hyvin paikoillaan ja riittävän syvällä.

Kiristämisessä pitää pitää järki päässä, ja sitähän amerikan joella ei ole.
Flatheads!!!

Kapteeni sika

Mä oon tämmönen pahan ilman lintu. (sika)  ;) 
Mut syynä edelliseen mainittu se että kun kansi kuumenee/jäähtyy niin jossain vaiheessa kierteen varassa oleva insertti alkaa elään. Teräksellä on eri lämpölaajenemiskerroin kun alumiinilla, ja tästä syystä se liikkuu. Orggiskansissahan insertit on asennettu valuvaiheessa.

filtteri

eikö toi insertti ongelma ole enemmänkin std kansien juttu :-\ kyä mää ainakin luottaisin s&s tuotteeseen kun vuoreen 8)

Kapteeni sika

Myös S&S, ja sovelis lähinnä insertit takakannen pakokanavan molemmin puolin. Niissä on lämpötilanvaihtelut suurimmillaan.

Kapteeni sika

Oot varmaan tietonen että rockerboxit ei välttämäti sovi ihan heittämällä sössön kansiin. Venat saattaapi vaatia lisätilaa.

http://www.sscycle.com/files/6513/7033/9890/51-1060.pdf

E:kirivihr.

Jack

kiitoksia vinkistä. Eipä tullut mieleen, mut tutkitaan....yhet venakopat noissa tuli mukana, mutten käytä niitä ku on rempatut rockerit jo olemassa....

Flatheads!!!

Jack

ja edelleen osia odotellessa, nyt on kiinni pinnapulteista koneen kasaaminen, eiköhän ne oo kohta täällä.

sillävälin kaikkee pientä nysväystä ja .... tuijottelua.

Flatheads!!!

Kapteeni sika

Minkäslaista toisiovälitystä aattelit laittaa?

Jack

24 on edessä, 47 oli takana.... joudun ostaa uuden rattaan ja levyn ku joku oli kairanu niistä reiät 60 millisiksi. Katotaan nyt, samoilla mennään tai sit 48 taa. Helppohan tota takaratasta on vaihdella
Flatheads!!!