Finnbikers />
				</td>
			</tr>
		</table>
	<div class=
12 Joulukuu 2018, 20:47:19 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!
Tarkempi haku
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: TC 88 -> 97 (tai 106 stroker)  (Luettu 69555 kertaa)
TNy
Newbie

Viestejä: 10


« Vastaus #120 : 15 Tammikuu 2018, 21:22:54 »

Ok, kiitos vastauksesta. Tarkennuksena vielä, että pyörässä on (toistaiseksi) orkkis sytytysjärjestelmä, ei aftermarket moduli monipuolisine säätöineen.
tallennettu
ranze
Jr. Member
*
  • Oulu
  • Viestejä: 95


    FLHR -02 95" Baker OD6, S&S SuperE + IST, SE Exh.


    « Vastaus #121 : 16 Tammikuu 2018, 23:28:12 »

    Se aftermarket sytkä auttaa kun niissä on yleensä "deadrevs" 2 tai säädettävä. Eli pyörittää hetken ilman kipinää.

    Mulla on nyt kasiparissa 95 pytyt, mutta kaikesta päätellen vakionokat. Nostaa ruttua siis turhankin korkealle.

    Vakiostartilla ja Dekan akulla jaksaa Compufiren 10/84 välitetyllä pinionilla just heittää yli. Veikkaan että ilman S&S IST sytkää detonoisi eikä liioin jaksaisi pyöräyttää yli.

    Mahdollisuudet on vielä kasvattaa starttia, hyllyssä olisi yksi käyttämätön 1,7 kW AllBalls. Tai laittaa sössön easystart nokat, ne on ihan huiput.
    tallennettu

    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
    TNy
    Newbie

    Viestejä: 10


    « Vastaus #122 : 17 Tammikuu 2018, 22:39:10 »

    Joo - kahdella vaiheilla edelleen tämän asian kanssa. Pahin skenaario on se, että uusilla palikoilla kasattu kone ei sitten jaksa pyöriä kunnolla startatessa. Kustannustehokkain vaihtoehto tällä hetkellä olisi varmaan laitattaa ne mekaaniset puolipuristajat kansiin. Eihän niistä ainakaan haittaa ole ja tarvittaessa niillä helpottaan koneen starttaamista.

    Elikäs saa suositella paikkaa/ tekijää puolipuristajien asennukselle (asentaminen vaatii ymmärrykseni mukaan asianmukaiset porausjigit ja muut aiheeseen kuuluvat työkalut).
    tallennettu
    etelahelsinki
    Jr. Member
    *
  • Turhia
  • Viestejä: 145


    « Vastaus #123 : 18 Tammikuu 2018, 18:10:04 »

    Jeh,
    Oma 88 -> 95 -> 96 (isoin ylikoko) Käynnistyy miedolla SE
    viritysnokalla kuin palmun alta, ei siis ongelmaa +4 asteen
    lämpötiloissakaan.
    Ja laadukkaalla sportster akulla (pieni) varustettuna ja synteettisillä
    öljyillä.

    Aikoinaan väsyneellä vanhalla akulla pyöritti (+7), mut karvan verran
    niin hitaasti ettei kipinää tullut.

    Jos jännittää, laittaisin puolipuristin rahat viritysnokkaan, jos pyörittäis
    helpommin?

    Kuka tietää onko HD:n 110" koneissakin sama startti?

    Ile
    tallennettu
    Kiwi
    Hero Member
    *****
  • Kuopio
  • Viestejä: 1185

    Custom Farm Motorcycles


    WWW
    « Vastaus #124 : 18 Tammikuu 2018, 19:31:43 »

    Ääneni annan sössön easystart nokille, ei tartte kansia turhan takia koneistaa.
    tallennettu
    ranze
    Jr. Member
    *
  • Oulu
  • Viestejä: 95


    FLHR -02 95" Baker OD6, S&S SuperE + IST, SE Exh.


    « Vastaus #125 : 18 Tammikuu 2018, 21:13:20 »

    Niissä painettavissa napeissa on se huono puoli, että nousevat ylös samointein. Eli pata ei ehdi kerätä vauhtia kun alkaa jo paukkumaan.

    Mulla oli alussa 124" kanssa sellainen sytkä, joka ei tunnistanut kuumaa konetta. Sen kanssa oli myös puolipuristimet, sössön sähköiset sössön kansissa. Ongelma oli se että vaikka puolipuristimet oli päällä (laitoin ne loppuvaiheessa käsikytkimen alle) alkoi pata potkimaan takaisin vaikka täysiä puristuksia ei ollutkaan. Ei auttanut vaikka lisäsi sytkään dead rewsejä. Pari startin pinionia hajosi ja yksi starttikehä. Kokeilin myös kookkaammalla startilla, seurauksena että se startti antoi periksi. Oli myös kaksi akkua ja paksut kaapelit sen vuoksi että startilla olisi hönkää pyörittää vastaan hangoittelevaa konetta.

    Myöhemmin asennettu sössön IST sytkä tunnistaa kuuman koneen ja se muuttaa ennakkoa jos startataan kuumaa pataa. Loppupeleissä kaikki ratkesi kun vaihdettiin easystartit. Sai laittaa takaisin vakiostartin ja lisäakkukin oli tarpeeton.
    tallennettu

    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
    TNy
    Newbie

    Viestejä: 10


    « Vastaus #126 : 21 Tammikuu 2018, 13:42:21 »

    Puolipuristin asia ratkaistu, pyörään tulee sähköiset "Kiljuvan Kanan" ACR:t (Saksasta löytyi palikat ja johtosarjat tarjoushintaan). Mopossa on em valmistajan cnc-portatut kannet, joissa on valmiit paikat sähköisille puolipuristimille. Tarkoitus on kytkeä ne joko starttinappulalla ohjattavaksi tai erillisen kytkimen taakse.
    tallennettu
    ranze
    Jr. Member
    *
  • Oulu
  • Viestejä: 95


    FLHR -02 95" Baker OD6, S&S SuperE + IST, SE Exh.


    « Vastaus #127 : 21 Tammikuu 2018, 14:48:47 »

    Mulla olis ollut ne sössön sähköiset johtoineen ylimääräisenä. Mulla oli aluksi ne starttinapin takana, kunnes siirsin kytkimelle. Veikkaan että sama kierre kuin sössönkin kansissa. Nykyään se paikka tulpataan kun käytetään Easystart nokkia.
    tallennettu

    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
    Dude
    Newbie

    Viestejä: 3


    « Vastaus #128 : 21 Huhtikuu 2018, 09:13:53 »

    Ihan kiinnostuksesta, miksi pienensit moottoria? Minulla on sössön 111 motti omassa rukissa sisäänajossa ja mietin miten enska ja vakio 5-v laatikko kestää isompia kuormia.
    tallennettu
    flhx
    Hero Member
    *****
  • South West Florida
  • Viestejä: 1028



    « Vastaus #129 : 26 Huhtikuu 2018, 18:28:56 »

    ...

    Kuka tietää onko HD:n 110" koneissakin sama startti?

    "Hiukan" myöhässä, nyt vasta huomasin tuon. Mutta jos joku tuota tietoa vielä kaipaa niin katoin just duunissa että esim 2016 CVO Breakout TC110 on sama startti kuin TC96 kiukaissa.

    HDn varaosaohjelma on siitä hyvä että ei anna mitään tietoa osien mitoista jne joten en esim näe onko startti saman tehoinen  kuin TC88.
    tallennettu

    R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014

    R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy...

    Irma, 20 billion dollar blowjob

    CZ P09 9mm with +2 baseplate, I can miss 20 times and still shoot a double tap

    Gun Owners of America, member 2018
    Mauri H.
    Jr. Member
    *
  • Salo
  • Viestejä: 115



    « Vastaus #130 : 27 Huhtikuu 2018, 05:11:06 »

    Onko teillä starttiongelmaisilla ollut paksummat akkukaapelit vai vakiot?
    tallennettu

    FXDF 2008, ruma mutta vikkelä.
    ranze
    Jr. Member
    *
  • Oulu
  • Viestejä: 95


    FLHR -02 95" Baker OD6, S&S SuperE + IST, SE Exh.


    « Vastaus #131 : 09 Toukokuu 2018, 11:22:13 »

    Ihan kiinnostuksesta, miksi pienensit moottoria? Minulla on sössön 111 motti omassa rukissa sisäänajossa ja mietin miten enska ja vakio 5-v laatikko kestää isompia kuormia.

    Vanhempi touringin runko ei vaan toimi nopeuksissa. Hittoako tekee paketilla jossa on voimaa, muttei sillä pysty oikeasti vetämään tuppi nurin. Ainakin mulla alkoi tuntua +180 nopeuksissa ettei tää kovin kaksinen ole. Laitoin takaswingiin sellaisen paketin jolla kumiripustusta jäykennetään, mutta ei se silti ollut sitä mitä toivoisi. Lehmä ei oo suunniteltu koviin nopeuksiin, eikä pysty ajoasentokaan sitä mitenkään tue.

    Lisäksi letkassa porukat alkoi näyttämään kovin pieniltä peileissä. Valittelivat että ajat kovaa. Ja kamerat räpsyi. Kortti kai siinä olis kohta lähtenyt. Ja matkanteosta katosi se letkeys mikä siinä aiemmin oli. Siksi downgreidasin. Kaveri osti mosan Dynaan, siinä se onkin varmasti parempi. Plään B olis ollut ostaa joku FXR runko ja istuttaa tekniikka siihen.

    Mullahan oli ekan kauden alkuperäinen 5 lovinen. Kyllä se siinä meni, mut ykkösestä tuli kovasti harva touring käyttöön. Rutkussa on edelleenkin Bakerin OD6. Piti tihentää enskavälitystä että heiveröinen pata jaksaa noilla välityksillä kiskoa. Kuutosta tarvii harvoin, sitä ei viitsi pistää päälle alle satasen vauhdeissa.
    tallennettu

    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
    TNy
    Newbie

    Viestejä: 10


    « Vastaus #132 : 10 Kesäkuu 2018, 17:39:22 »

    Laitetaanpa päivitystä omasta projektista, elikäs TC/A 88 muunto 98:si saatu maaliin. Pyörä kävi torstai iltana penkissä Kotkassa ja takaselta saatiin lukemiksi 94,6hv (5463rpm) ja 165,7Nm (3300rpm).

    Hevosissa jäätiin omasta tavoitteesta (100+hv) jälkeen, mutta vääntöä koneeseen tuli yli odotusten. Pitää varmaan syssyllä mennä nokka- ja kaasutinkauppaan ... Hymyilee leve&#228;sti
    tallennettu
    ranze
    Jr. Member
    *
  • Oulu
  • Viestejä: 95


    FLHR -02 95" Baker OD6, S&S SuperE + IST, SE Exh.


    « Vastaus #133 : 16 Kesäkuu 2018, 16:34:31 »

    On kertynyt noita kasiparin osia melko kasa. Sattui kohdalle kohtuuhintainen lohko ja "sain halvalla" -tyyppinen S&S 106" pikkustrokerin kampura. Ajatuksena pitkäiskuinen mylly maltillisilla osilla. Jospa siitä tulis tällä kertaa hieman lauhkeampi versio.  Hymyilee leve&#228;sti
    tallennettu

    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
    ranze
    Jr. Member
    *
  • Oulu
  • Viestejä: 95


    FLHR -02 95" Baker OD6, S&S SuperE + IST, SE Exh.


    « Vastaus #134 : 31 Lokakuu 2018, 14:25:31 »

    Tämmöinen siitä sitten sattui tulemaan. Kaikkeahan pitää kokeilla, paitsi anoppia ja kansantanhuja.  Hymyilee leve&#228;sti

    tallennettu

    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
    Sivuja: 1 ... 7 8 [9]   Siirry ylös
    Tulostusversio
    Siirry:  


    add banner fakeblock

    Finnbikers

    Finnbikers

    Finnbikers

    Facebook