Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

TC 88 -> 97 (tai 106 stroker)

Aloittaja ranze, 29 syyskuu 14, 20:21:08

« edellinen - seuraava »

jape

Oon kyllä noihin firmispäivityksiä läppärillä/usb kaapelilla työnnellyt ei oo aiemmin tarvinnut tota erillistä boxia...
siinä päivitys softassa ei oo vaan muuta valittavissa kun tiedosto ja usb fir ja update firmware..

pitääpä tänään vielä testata...

ss454

Eiköhän sieltä valikkojen syövereistä pitäisi sitten tuo kierrosluvun rajoitus rastiruutuun tehtäväkin löytyä. Jos ei niin ilmoita mikä firmiksen versio on käytössä ja eikö tosiaan uudempaa löydy tuolta virallisesta paikasta.

jape

Ei vaan firmis putoo...
ei pc3 softalla eikä firmis update softalla. kokeiltu uudella patterilla pyörässä kiinni/irti jne...
(kokeiltu prommaa 2.2.5.0 sekä 2.3.2)


nykyinen firmis 1.0.1.20

Liekkö menee edes sillä firmis rev extender boxilla.

valikko kyllä löytyy...

ss454

Jos vielä viitsit kertoa mikä sulla on PC:ssä pyörivän softan versio, luultavasti viimeisin?
Ja mikä on sen PCIII laatikon osanumero?

Firmiksistä 2.1.2 97-01 vuosimalleihin
Ja 2.2.5.0 loppuihin.

Tuo 2.3.2 ei ole Harrikoihin tarkoitettu.

Pohjafirmiksen taso vaikuttaa olevan sellainen, että valmistajan mukaan päivitys onnistuu.

Ihan mielenkiinnosta onko PC hankittu käytettynä? Eli voiko olla epäilys, että myyjä onkin tuskastunut samaan ongelmaan?

jape

Softa ver 3.2.1
ja firmis upgrade softa
PC III USB Reprogrammer Software (to Install Firmware)  1.2.0.0
Joo sitä osa no ei nää kun niin kulunut...
joo 2.3.2 ei ole HD... (katoin et saako saman herjan)
Oli ilmainen (ei ole katsominen lahjahevosen suuhun)

ja loppupeleissä olis enemmän kiinnostanu Start fuel feature...

ss454

Nopeasti en parempaakaan ohjetta löytänyt resetointiin.
Kokeilisin siis noilla tanssimerkeillä http://www.v-twinforum.com/forums/twin-cam-engine-mods/56111-how-reset-your-power-comamander.html

Uusi kaapeli ja toinen tietokone voi hyvin pienellä todennäköisyydellä auttaa, en niiden varaan laskisi mitään kun yhteys purkkiin olemassa.

Jos tuo ei auta, niin sitten etsimään ihmistä jolla se matolaatikko löytyy firmiksen päivitykseen.
Mikäli sekään temppu ei auta, niin sitten tyytyisin tilanteeseen ellei joku virallinen dynocenter suostu selvittämään kaapeleillaan tarkemmin. Ja haluat lahjahevosen viedä nähtäväksi.

PC:n tuotteiden ollessa kyseessä saattaa olla joku viallinen sarja joka onkin jätetty takuukorjaamatta ja/tai siitä huolimatta päästetty takaisin markkinoille.

jape

Resettiä mietin kanssa sen vois vielä testata.

Konetta ja kaapelia oon vaihtanut ja esim "kiihdytyspumppu" softa kyllä toimii.

jape


ranze

SuperG:tä ei tarvi resetoida. ;D Tykkään kaasareista ja niiden yksinkertaisuudesta.

Nyt kun on toi IST kipinägeneraattori, niin ei tarvi siihenkään kajota.

MaKo tuolla mainitsikin penkeistä ja niiden eroista. Katselin tuossa swingimuutokseen palikoita niin törmäsin yhteen sivustoon, jossa on paljon virittämisestä. https://www.rbracing-rsr.com/

Sohvan swingissä kun on hulppea 12,7 mm säätövara. Johtuen että se on tarkoitettu remmille. Ketjukonversion vuoksi voisi olla enemmänkin. https://www.rbracing-rsr.com/swingarm.html

Mutta niihin penkkeihin. Aika vaikuttavaa tekstiä: periaatteessa penkit voi näyttää mitä vain halutaan.
https://www.rbracing-rsr.com/downloads/dynojet.pdf

Ymmärsin että kaveri oli tehnyt töitä 80 CUI koneen kanssa, eikä sataa heppaa saatu rikki.
https://www.rbracing-rsr.com/eatshit.htm



Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

jape

Tuttuja sivustoja/artikkeleita...

jape

Lainaus käyttäjältä: the dog - 10 maaliskuu 16, 13:07:19
Aika kovalta vaikuttaa teho 98 cid koneesta. Oletko käyttänyt samaa pyörää Dynojet merkkisessä penkissä. Olisi kiva tietää Dyno penkkien ero. Esim vakio Twin cam S&S 124 10:8 2-1 bassani antaa Dynojet penkissä 127rwhp

Tässä CVO 110 johon oli laitettu 124 kit 10.5:1
nokat TW9BG-7

jape

Tässä sama pyörä kansien porttauksen ja uuden ruiskurungon jälkeen.
Imu 2.08->2.125 ja 58mm Ruiskurunko josta inletrunnerit muutettu 1.8"

Kiwi

Tämä kun liippaa otsikkoon lähelle niin onko kukaan tullut ajatelleeksi twincam neliömoottoria, isku ja poraus 4", noin 100 cu in? Tämmösiä ihme viritelmiä aina tulee pähkäiltyä, 88 lohkojahan pitäis vähän avartaa mutta kelpaisko tohon vakio 110 sylinterit? Onko ne pidemmät kun vanhemmissa koneissa?

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 23 heinäkuu 16, 16:07:47
Tämä kun liippaa otsikkoon lähelle niin onko kukaan tullut ajatelleeksi twincam neliömoottoria, isku ja poraus 4", noin 100 cu in? Tämmösiä ihme viritelmiä aina tulee pähkäiltyä, 88 lohkojahan pitäis vähän avartaa mutta kelpaisko tohon vakio 110 sylinterit? Onko ne pidemmät kun vanhemmissa koneissa?

Ultiman 120cid o neliökone, porais neljä ja vartti ja isku neljä ja vartti... et kyllä neliökoneita on, mut en ole kuullut et tasan nelituumasta neliökonetta olisi varsin tehty.Ultimal on nelivartti iskulla ja neljän porauksella sataseiska.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

jape