Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

TC 88 -> 97 (tai 106 stroker)

Aloittaja ranze, 29 syyskuu 14, 20:21:08

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Noiden kaikkean inertiapenkkien antama teholukema on oikeasti vertailukelpoinen vain samalla penkillä(ja samoissa penkin säädöissä) ajettuihin toisiin mittausvetoihin. Saman valmistajankin eri penkkiyksilöt antavat usein aika radikaalistikin toisistaan poikkeavia lukemia.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

jape

Kyllä on vertailtu ja mun penkissä on tullut yleensä n.5% pienempi lukema...
Ja mitä tulee moneen 124 koneeseen mitä oon itekkin nähnyt, niin kyllä se heikoin lenkki on siellä kansissa.

jape

Jos kiinnostaa vertailu niin tervetuloa pyörän kanssa hyvinkäälle

the dog

Kannet on vakio S&S heikko lenkki. Omassa T124:ssa on nyt S&S Cnc B2 kannet ja niistäkin vielä vähän viilattu imupuolta. Pitää tulla ensi kesänä käymään Hyvinkäällä.

Kapteeni sika

Älä enää viilaa, menee asteikosta yli.

jape

Jep tuolla sen pitääkin olla B2 kansilla...
Aika paljon vaan näkee vaan noita "124" kittejä vakio kansilla... Jolloin aika laihaks jää 100ci ja 124 ero tehoissa.

ranze

Vakioksipa nuo tuossakin jätettiin. Jos kestäis minuutin kauemmin.  ;D

En oo niin kamalasti noiden numeroiden perään. Jos se tuntuu takamuksessa mukavalta niin sillä pääsee pitkälle. Sen verran käytetään penkissä että tsekataan että seokset on kutakuinkin kohdillaan. Lähinnä tarkoitus saada reilusti piristetty matkakumppani, ei sohvasta ole varttimailille muutenkaan. Vauhti kun menee päälle 180 niin ei se kamalan kivalta tunnu. Turhan pysty ajoasento.

Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

jape

Mä en noita poustaile Max lukemien takia, vaan jollekkin saattaa olla apua palikoiden valinnassa.
aika hyvin näkyy minkä luontonen moottori vähän eri kokoonpanolla.

ranze

On siinä vakiossa 124":ssa hitokseen enemmän löylyä kuin vakio kasiparissa. Kaasariversio kyseessä ja -02:ssa on vielä Timken vakiona. Tietty jokaisella on omat mieltymykset, mulle olis riittänyt vähemmänkin. Lompakolle hurjan paljon vähemmän. Kaikki kun vaikuttaa kaikkeen.  ;D
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

jape

Joo aika usein raha ohjaa valintoja.

Esim toi Bob tehtiin aika pienellä budjetilla.

Axtell kitti oli jo edellisvuoden kokoonpanossa.

Kannet Walkka swap 50â,¬
Kansityö 450â,¬
Männät+renkaat 299â,¬
Nokat tais olla reilu 300â,¬
Laahain huoltokitti S&S (mukana quickee tönärit ja suojat) n 200
tiivisteet 100 + cometic MLS .030 40â,¬
Ruuttarungon modaus -> 53mm 150â,¬ (tästä muutin vielä inlett runnerit 1.8" samalla vähän jatkoa niihin kun kanavaa nostettiin 4mm)
Nostajat feuling power+ 140â,¬
4.99 suuttimet jäi maksaan n.20â,¬
kytkin levyt ja jousi  n190â,¬

Tais tulla rempalle hintaa n.1900â,¬
PC3 oli jo aiemmin kiinni
rev xtenderiä -> pc3 vielä harkitaan olis 40$ (nostais RPM limit ->6200)

ss454

Lainaus käyttäjältä: jape - 17 maaliskuu 16, 09:28:51

PC3 oli jo aiemmin kiinni
rev xtenderiä -> pc3 vielä harkitaan olis 40$ (nostais RPM limit ->6200)

Eikös tuo ominaisuus ole firmispäivityksellä ja ruksin napauttamalla enabloitu. Ainakin oma PC3 itse itseni toimesta siten konfiguroitu.

jape

Joo mut eikös toi firmis ole maksullinen?
Sattuskos sulle oleen toi firmis tallessa?

ss454

Lainaus käyttäjältä: jape - 17 maaliskuu 16, 09:51:47
Joo mut eikös toi firmis ole maksullinen?
Sattuskos sulle oleen toi firmis tallessa?

Ne on joskus tainneet niistä laskuttaa, mutta PC5 tullessa markkinoille tai jo aiemmin taisi lähteä nuo maksut pois. Tuolta vain käyt noukkimassa http://www.powercommander.com/powercommander/downloads/powercommander_downloads.aspx?ProdType=PCIIIUSB
Ilmoita jos ei onnistu, niin alan tutkia asiaa lisää.

HUOM ota sitten ehdottomasti backupit talteen ennen päivittämistä.

ss454

En muista miltä se softassa näyttää, mutta varmaankin tämän jenkkien ohjeen mukaan tehnyt.
Toisaalta osa noista PC:n kilkkeistä ja softista niin kankeita, etten kyllä ihmettele vaikka joutuisit jotain ylimääräistä jumppaa tekemään kun sattuu käsissä olemaan sopivasti "väärä" versio.

Ja se ohje http://www.v-twinforum.com/forums/efi-maps-calibrations/128793-rev-extend-pc3.html

Lopussahan se lukikin, että saatat tarvita itse firmiksen päivitykseen jonkun oman matolaatikon.