Ihan kiinnostuksesta, miksi pienensit moottoria? Minulla on sössön 111 motti omassa rukissa sisäänajossa ja mietin miten enska ja vakio 5-v laatikko kestää isompia kuormia.
Vanhempi touringin runko ei vaan toimi nopeuksissa. Hittoako tekee paketilla jossa on voimaa, muttei sillä pysty oikeasti vetämään tuppi nurin. Ainakin mulla alkoi tuntua +180 nopeuksissa ettei tää kovin kaksinen ole. Laitoin takaswingiin sellaisen paketin jolla kumiripustusta jäykennetään, mutta ei se silti ollut sitä mitä toivoisi. Lehmä ei oo suunniteltu koviin nopeuksiin, eikä pysty ajoasentokaan sitä mitenkään tue.
Lisäksi letkassa porukat alkoi näyttämään kovin pieniltä peileissä. Valittelivat että ajat kovaa. Ja kamerat räpsyi. Kortti kai siinä olis kohta lähtenyt. Ja matkanteosta katosi se letkeys mikä siinä aiemmin oli. Siksi downgreidasin. Kaveri osti mosan Dynaan, siinä se onkin varmasti parempi. Plään B olis ollut ostaa joku FXR runko ja istuttaa tekniikka siihen.
Mullahan oli ekan kauden alkuperäinen 5 lovinen. Kyllä se siinä meni, mut ykkösestä tuli kovasti harva touring käyttöön. Rutkussa on edelleenkin Bakerin OD6. Piti tihentää enskavälitystä että heiveröinen pata jaksaa noilla välityksillä kiskoa. Kuutosta tarvii harvoin, sitä ei viitsi pistää päälle alle satasen vauhdeissa.