Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pitempi on aina parempi, Sportster -98

Aloittaja -väiski-, 27 syyskuu 14, 18:44:16

« edellinen - seuraava »

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 10 huhtikuu 15, 22:37:42
En oo ikuna digannut keskitapeista, mutta tuohon ne sopii kuin suutarin sormi sian perseeseen.
-Spöke-
Ehdottomasti keskitapit. Piloille menis, jos tuosta oikaisis polvet suoriksi  :)

Jack

jeps, Hellion Bobbers Inc. kehottaa jatkamaan samalla linjalla ;D
Flatheads!!!

-väiski-

Viikonloppu meni oikeastaan vain fiilistellessä, jotain pikkunäpräystä sain aikaiseksi, ja tietty eka testilenkki tuli heitettyä!
Työntelin pyörän ensimmäistä kertaa auringonvaloon, voi veljet mikä fiilis! Sit Ajattelin että pakkohan sillä on päästä "ajamaan" ni työnsin pyörän läheisen mäen päälle josta sitten kaamean pöristelyn saattelemana rullailin alas. On hienoo!





Ensiviikolla tulee satulanpohja pulverista, se kiikutetaan suoraan ilkalle, ja peltiosatkin vien ensi viikon aikana maalarille. Pakoputket on isoin yksittäinen juttu mikä on vielä tekemättä, loput tuleekin sitten kuin itsestään.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

PVonJerf

On hieno ja kuskin kanssa sopusuhtainen. On siinä sitä oikianlaista räyhäkkyyttäki kyllä.

flhx

Varo ettei kalju pala auringossa. Hyva stuukki fillarissa ja mid-controllit on ehdoton tuossa(kin) laitteessa. Oliko tulossa K&Q?
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

jukkajänis

Ja tajuak-sä mitä ne siirtosarjat maksaa!!!!! Selvää säästöä ;D
Omassa kehossa jalkaa on 2/3 osaa, PAKKO käyttää ss.aa,
varata exit paikka, tatsunilla ajaessa pää näkyy takasivuikkunassa jneeeee!

-väiski-

Sehän on täysin normaalia että kupoli palaa, joka kesä! Jonkunsortin K&Q tulee juu.
Ja tajuan kyllä että kaikki maksaa, en mä mitään oo ollu ostamassa vaan ajatus oli tehä itte ne siirtosarjat. Nyt ei onneks tartte.

Tänään sain kahvakumit. Akkutellinkikin on valmis, ei oo kuvaa. Pakoputket kun sais aikaiseksi, jotenkin ahistaa koko homma. Onneks ei oo kiire, itelle oon luvannu että norrtäljeen mennään ajamalla, vielä on puoltoista kuukautta aikaa.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

flhx

Hra Janis on taas kolhinu liikaa paataan metikossa mopolla kaatuillessaan.

Nyt on putkilla helppo pilata stuukki. Siis ettei silleen niinku paineita mitenka...Ite kattelin tota ja tietasin jo millaset putket omaan fillariin tekisin. Tai teettasin, en ma enaa mitaan tee. Korkeintaan vaihdan Dynaan tulpat ja 1911 RIA Tacticaliin lippaat. Mita putkimallia mielessa? Vai tietaako sitten kun on valmis...

Hyvinhan savotassa saastas aikaa jos jattas maalauksen seuraavaan talveen.. Jo senkin takia etta nakis ajokauden aikana onko jotain osia mitka vaatii modauksia. Saattaa aavistuksen harmittaa jos teettaa kalliin maalauksen jonka joutuu uusimaan ens talvena kun taytyykin teha uus liemikulhon kiinnitys runkoon jne.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

-väiski-

Juu, aikaahan säästäis jos ei maalais, mut maalarin kanssa jo sovittu hommat ni ei niitä viimemetreillä aleta perumaan. Kallistahan tuo maalauttaminen on mut ei voi minkään, rahalla saa ja hevosella pääsee.

Putkia oon pyöritelly mielessä jo pitkään, leikkiny paintin kanssa aivan tolkuttomasti ja selaillu netistä kuvia, selannu kataloogeja ja tehny kaikenlaisia mielikuvaharjotuksia mut en vaan osaa päättää et minkälaiset sitä tuohon tekis, oot FLHX oikeessa, putkilla tuo on vielä helposti pilattavissa.
Eniten mielessä pyörii upswept cocktail  ;D sheikkerit, sillain että takaputki kiertää öljypytyn ja sit kiksikopan mukaisesti alaspäin ja sieltä sit ylös ja etuputki ihan ku orkkisalkukäyrällä alas ja takaa sit ylös.
Ajatuksia otan mielellään vastaan pakoputki-ideoista.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

Make

Huutoäänestys alkakoot!
Lyhyet ja mahdollisimman huomaamattomat putket.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

kimmo

Prätkä on niin makeen näköinen, että en edes heti huomannut että siitä puuttuu jotain oleellista kuten putket ja istuin :D.

Jack

takaputki ötankin ja askin välistä sinne takapyörän eteen, etuputki yläkautta, siis tönärien edestä samaan paikkaan, ja sinne takapyörän ja vahdelaatikon väliin mihin putket menee, joku ovaalin muotonen änkkäri pellistä nakerrettuna ja snadi ulostulopätkä vasemmalle puolelle.

hankala selittää, mut mä nään se päässäni.... ;D
Flatheads!!!

Rezi

Lainaus käyttäjältä: -väiski- - 14 huhtikuu 15, 21:50:55
Eniten mielessä pyörii upswept cocktail  ;D sheikkerit, sillain että takaputki kiertää öljypytyn ja sit kiksikopan mukaisesti alaspäin ja sieltä sit ylös ja etuputki ihan ku orkkisalkukäyrällä alas ja takaa sit ylös.
Minä tekisin just noin. Ulkonäöllisesti yyberlyhyet pätkät putkea olis tietty hienot, mutta kun kyseessä on ajopyörä, pitää siinä olla jonkinlainen äänenvaimennus.


flhx

Multa ei taaskaan kysytty mitaan ja siks vastaan taas.

Toi Leafhillin visio ois ihan hyva jos etummaisen pytyn putki jatkuis alaputkena ja takapytyn ylaputkena...Ilman mitaan kikkailuja. Oon kai jo niin vasyny jossain daytonan kirkolliskokouksissa nahtyihin vakisin vaannettyihin (kirjaimellisesti) pakoputkiin joista on tehty ns. erilaisia. Eli helvetin rumia. Pelkistetty ja kikkailematon on mun mielesta paras. Sellaset cocktail shakerit ehka viela paahan ja se ois siina. Samoten en oo ikina tykanny yyberlyhyista/huomaamattomista pakoputkista, tekee moposta jotenkin munattoman nakosen.

Mielipiteitahan on monia, tosin etta mulla on ainoa oikea !

32c, aurinkoa ja pyora toisella puolella palloa. Saatana.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.