Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Nenä vaihtoehtoja?

Aloittaja Mäksä, 17 syyskuu 14, 21:04:43

« edellinen - seuraava »

Mäksä

Projekti pyörii pikkuhiljaa siihen pisteeseen että pitäis nokka-akseli hommata. Pyörä -78, 1200cc, kaasari sössö tai su, ei mikään viriviri laite tulossa. Kiksillä käymään jne.
Kai tääki on vähän mielipiteestä kiinni mutta kysytään nyt minkälaisia nokkia te muut ootte käyttänyt?

Spöke

Olennainen tieto eli staattinen puristussuhde?
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Mäksä

Varmaankin 8-8,5:1
tarvii kysellä mitä on saatavilla.

Raaseri

Moro.Mulla kans suht vakio kihveli 1200:n ja nokkana Anteron J.Hyvin tuntuu toimivan.On kuulemma ihan ajonokka.

Karvanaama

Omassani on Leineweber L3, en kylläkään tiedä olisiko perstuntumalla millaista eroa vakioon kun tuossa ei ole muita kokeiltu. Mutta toimii mun kriteereillä normaalisti, vaatii kovat nostajat.
Kone on 1200, +0,60 ylikoko, ss super e.

Spöke

L3S Leineweber vie tollasta vakiomottia hienosti, puhumattakaan jos nostaa rutistukset tuonne ysiin.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jack

-80 FXS, S&S kannet. Mulle tuli S&S 514. CV kaasari ja 80" .20 ylikoossa. vakiopuristukset, mitä ne sit onkaan...8:1 männät. Tilaa nenälle piti kairaa lohkoon.
Raportoin myöhemmin kun tiedän miten toimii. siis joskus sit kev-vväämm-mmällä.
Flatheads!!!

Tuusulan T-Bone

Mulla oli 514 kiinni yhden kesän. Semmonen keskialuenokka se on, jossain kohtaa kierrosten kasvaessa loppuu nokasta puhti. Mutta omalla alueellaan ihan hyvä nokka.
Long John Stroker

Jack

no katotaan miten toimii, mä kumminkin tykkään ajaa kierroksilla....eiköhän tolla kesän pöristele

Flatheads!!!