Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Olisiko kellään tarkempaa tietoa kyseisestä pyörästä??

Aloittaja jonetzu, 31 elokuu 14, 19:46:46

« edellinen - seuraava »

jonetzu

Eli kyseessähän on Motokeskuksessa myytävästä pyörästä.

http://www.nettimoto.com/harley-davidson/touring/1547723

Sen verran olen ottanut selvää pyörästä et se on lähtenyt liikenteeseen jenkeistä salvage papereilla ja sen jälkeen ei ole mitän tietoa pyörästä....

Mua vaan ihmetyttää, et miksi tuokin pyörä on ollut tuolla Motokeskuksessa noin pitkään myynnissä eikä ole mennyt kaupan...

onko siis jollakin tietoa, että tuo on ihan romusta leivottu jollakin tapaa kasaan ja siksi sitä ei kukaan osta, vai mikä on syy....

Pyörä on kuitenkin suht siisti, kävin ihan paikanpäällä katsomassa.

T:Jone

twinspeed

Ei mulla mitään tietoa tuosta pyörästä ole, muuta kuin mitä nettimoto antaa. En tiedä miksei kauppoja ole syntynyt, vaikka onhan niitä yritetty hieroa. Ehkä hinta ei ole ollut kuitenkaan ostajien mieleen, tai jos on ollut, niin ehkä vaihdokkejaan tarjonneilla on ollut epärealistisia toiveita. Tiedä häntä... En kuitenkaan näe mitään ihmeellistä siinä, ettei ole kauppa käynyt.

Käytetty on aina käytetty, eikä koskaan voi tietää satavarmaksi, mitä saa. Tuo tosin on tältä vuosituhannelta, eikä kovin kaukaa ajasta, joten luulisi olevan suht' ok, jollei nyt aivan väärin kohdeltu. Tuon ajan twincamien tyyppivioista ei ole tietoa. Sellaisissa asioissakin voi joskus olla jotain syytä myymättömyyteen.

Mikään erityisen edullinen tuo pyörä ei omaan silmään ole, kun laskee veron päälle. Kovin paljoa en tosin tiedä näistä uusista tourinkipeleistä, enkä niiden hinnoista. Itse etsin joskus hetkisen evolaista laukkupyärää.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."