Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Mitkäs rokkerit nää on?

Aloittaja ezmo, 28 elokuu 14, 15:43:29

« edellinen - seuraava »

ezmo

Hidemo taas asialla? Ups ei osunu rautapää osastolle, vaan tuli väärään...

http://www.hidemo.net/modules/blog/index.php?storytopic=6
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

filtteri

ei tuo mun mielestä rautapiä olekkaan eli mun mielestä on oikeassa paikassa :)

ma^ko

Oli sitten rautiainen tai evolainen, ni kopat o mun silmään varsin rumat. Kiksi viittaa rautiaiseen(vai onks toi se evo-kiksisetti?), mitäänhän noista sportyist sinällään tiedä mut kopat o stokkeja rumennat, vaikka olis evolainen, rautiaisesta nyt puhumattakaan.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Make

Nostajanpesien seutua ja puuttuvan generaattorin tilalla lymyävä öljynsuodatin kertovat että ei-rautis.

Ite katoin että XR750 vai thunderhead(tämä tekee noista automaattisesti hienot), mutta taitaa olla ihan omaa designiä.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

ezmo

Ei noit Ebolan rokkeripoksit oo koskaan tunteita herättäneet, ainakaan minussa. Yksilölllisyys kunniaan. Shoveli, Pannu ja knuckle on pyhää maata, niitä ei turmeltavan... No okei, ehkä Shovelin splitatut rokkerboxit menettelee..
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

ma^ko

Tunteista tiedä, pyhyyksistä sen enempää, mut jos suoritetaan ulkoinen kosmeettinen kustomaatio jonka tulos on selkeäst alkuperäistä epäesteettisempi, voi sen kyseenalaistaa. Aina ei yksilölliseksi muokattu ulkoasu ole parannus, ei edes liki joka kerta, toki ulkoasun onnistuminen on katsojan silmässä...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

twinspeed

Joo, evohan toi...  noilla bokseilla on saatu kivasti XR-fiilistä, ja minusta hienot etenkin tuohon formaattiin. XR:n kannet on kaikkinensa huippuhienot! Tosin, mitä enemmän tuijotellu evonkin alkuperäsiä, niin sitä paremmilta ne on alkaneet näyttää. Sellaset alkuperäset rautiksen -- ennen seisketlukuu olevat -- on tietty parhaat. Mut alukantisissa XR-meininki on lähes aina pelkkää plussaa 8)                                                                                                                        

ma^kon kanssa olen kyllä siinä samaa mieltä, että läheskään aina muutokset yksilölliseen suuntaan eivät ole muutoksia parempaan suuntaan. Näkemyksemme eroavat sen suhteen, mikä tämä parempi suunta on, kuten näiden rokkerboksienkin suhteen voimme huomata ;).
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

twinspeed

Tuli mieleeni, että eikös Hemulin tourinkipyörässä ole tuon tapaiset rokkerboxit...? Voivat olla samanlaisetkin, mutta koskemattomat, kun nuo Hidemon taitavat olla pyöristetyt ja hiotut. Joskus näin sellaset myynnissäkin, hinta vaan oli aika roima rokkerboxeista.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."