Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Etulokasuojan kiinteä asennus springeriin

Aloittaja ledsepperi, 03 helmikuu 14, 20:23:36

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Keulaa purkaessa/kootessa tuo etelähelsingin linkkaama on varsin ehdoton, mutta kyllä mä olen vetänyt liinalla lavaa vasten pyörän nokalleen useammankin kerran ku pitänyt selvittää mikä on tilanne etujouston ollessa ulosmitattuna.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

ledsepperi

Eli voisiko metodi olla tämä: mopo paikalleen huoltopöydälle, liina ohjausakselin putken takaa rungon yli ja kiinni pöydän kiinnityspisteisiin, sitten vaan liinan räikkä laulamaan kunnes keulan jousto on pohjassa?

ma^ko

Mun korvaan kuulostaa ihan toimivalta, mul vaan ei ole huoltopöytää joten olen käyttänyt finlavaa josta liina "läpi" ja vetämään mopo "pakettiin".

Nygenberger

vanhaan juttuun kommentti: omassa keulassa äärirajoja etsiessä irroitin iskunvaimentimen ja tilalle pari pulttia joihin sai kiinni normaalin auton jousipuristimen. sillä on helppo vetää keula kasaan ja voi siirrellä . rakensin kiinnikkeet ns jouset pohjassa metodilla ja välissä routamaton suikale(n 1cm) tuli aika hyvä eikä offroad mut vielä otti tiukassa jarrutuksessa kiinni(juu kirveli) eli kiinnikkeet laitan tulevaisuudessa etuakselille..

ma^ko

Eihän se voi niiata syvemmälle kuin jouset pohjaan, eli joku mittavirhe on sattunut jos jarrutuksessa tapaa lokkariin.