Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

2006 kaasari konversio tarvis nokat?

Aloittaja juhaauvinen, 19 kesäkuu 15, 21:24:36

« edellinen - seuraava »

juhaauvinen

Eli wiseco k1655  9:5 1200 männät
Vakio 883 kannet
Suuttimet muistaakseni 195/45
Sytytys dynate dspt1
Huohotus muutettu ja kuruakyn putsari
D&D slip on putket

Eli mitkä nokat tuohon kannattas laittaa tehoa haluaisin lisää mieluiten koko kierrosalueelle kyseessä kuiten ihan ajopyörä.

twinspeed

Andrewsin n4:set olis hyvät, tai vaihtoehtosesti n2:set (joista viimemainitut lähempänä vakinokkia). Tarkasta, että pyöräsi ja uusien nokkien ratastustyyppi natsaa; se menee vuosimallin mukaan (jos vanhempi malli, niin nokat tyyppiä v4 tai v2). Voit myös tietysti panna pinionin rattaan vaihtoon nokan rattaan mukaan...

Screaming eaglella on kanssa n4:sia vastaava nokka.

Tietysti muitakin nokkia on kuin andrewsit ja mainittu SE, mutta nuo mainitut ovat 'bolt in'-malleja (kaikkiin voisimalleihin), jolloin ei tartte tehdä tilaa, kantaa huolta liiasta nostosta tai huolehtia työntötankojen mitoista....

Tietty, jos sulla on 2004 tai sen jälkeinen sportster, niin nokkia on muitakin, jotka pitäis sopia heittämällä, kun nostoa saa olla .560". En ole kuitenkaan täysin satavarma siittä, meneekö 2004:n jälkeen tehtyihin 883:sen kansiin samat nostot kuin 1200:n kansiin. 1200 kuutioisiin menee ainakin Hammerin Impact .560" noston nokat 'bolt in', kun on tuon 2004 tai sen jälkeen valmistettu.

Sulla kun on paikoillaan 883:n vakiokannet, niin ne ovat ns 'rajoittava tekijä' (snadimmat kanavat ja venttiilit kuin 1200 kansissa). Noista 883:n kansista saa kyllä muokattua hyvät kannet; jotkut sanoo, että niistä saa tehtyä paremmat, kuin ennen 2004 valmistetuista 1200 sportsterin kansista. Mene ja tiedä, mutta potentiaalia on...

Niin, sinuna laittaisin varmaan n4:set.  

(Edit... HEheheh juu, sanoitkin, että 2006 konversio malli... tarkasta se 883 kansien nostohommeli, jos haluat kovempia nostoja...)
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

jape

Jos lähet sille tielle "kaikki ilo irti" niin itse ainakin tekisin eka kannet ja kun on selvillä virtaukset/nosto niin sen perusteella nokat joilla saat irti kansien potenttiaalin ja kun nokat selvillä niin männät joilla pääset haluttuun dynaamiseen puristus suhteeseen.