Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

dynan ulompi ensiökoppa

Aloittaja pommikone, 17 huhtikuu 15, 17:03:02

« edellinen - seuraava »

pommikone

Nonnii mikä mahtaa olla oikea kiristysjärjestys ulommalle ensiökopalle, tiivisteen mukana tuli kaksi tiiviste prikkaa eli kaksi pulttia taitaa olla öljyllä puolella.

FXDL

Vaikea selittää kun ei pysty piirtämään, mutta yritetään.
Huomaa että ruuveja on 5 pitkää ja 7 lyhyttä, Katso ensin mikä kuuluu minnekin.
Kiristys aloitetaan kytkinluukun vasemmalla puolella alhaalla olevasta ruuvista (1), seuraava sitä vastapäätä ylälaidassa koppaa oleva ruuvi (2) ja siitä siirrytään kohti etupyörää vuorotellen siten että (3) on ykkösen vieressä, (4) kakkosen vieressä ja (7) kopan lähes kärjessä oleva ruuvi. (8) löytyy alhaalta suoraan kytkinluukun alapuolelta (9) suoraan ylhäältä, (10) kopan alatakakulma, (11) yläkulma ja (12) takareuna keskellä. Kaikilla ruuveilla normiprikka ulkopuolella, tippa sinistä lukitetta ruuvinnokkaan ja sitten kiristetään momenttiin jona itse olen käyttänyt 114 in/punds.

En hiffaa, mitä nuo 2 tarkoittamaasi prikka ovat, tiivari on siis koko kopanmatkalla.

FXDL

Vitone

Ja kuvat saa isona klikkaamalla hiiren oikealla ja avaa kuva

99wideglide

ne 2 prikkatiivistettä tulee tarkistusluukun pitkien pulttien kohtiin

FXD

Joo. öljyn puolelle. Hitto kun osaisn liittää kuvan, mulla on just paikat auki.
M-B vikakoodien lukemisia/nollaamisia Kouvolan alueella

pommikone

Tais alkaa pitämään tai ainakaan parinviikon jälkeenei ole yhtään vuotanut tosin ei ole kyllä käynnistettykkään. Luulen paikantaneeni vuotokohdan kun kytkin  oli irti niin sisäkopan alimmat kiinnityspultit ovat öljytason alapuolella tai ainakin hyvin lähellä ja väliin oli laitettu kirkasta silikoonia siis pultinkantojen alle ,käytin irti ja putsasin huolella ja oikeaa ainetta tilalle niin taisi alkaa pysymäänölyt oikealla puolella koppaa.