Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Bacteria shoveli

Aloittaja Jude, 01 lokakuu 13, 10:13:39

« edellinen - seuraava »

ezmo

Uhhuh, tää on niin måste nähtävä livenä!
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

JamesHunt

Hieno on!
Mukavan persoonallinen tuli tästä fillarista. taiteilija ei tee Kopiota edellisvuoden näyttelyvoittajasta.

hazzinen

jumaliste jude, värimaalima on sitä luokkaa että ajohaalariksi kelpaa vain kummelista tuttu silkkinen tummansininen tupakka-takki. :D

anteeksi, mutta pakko pilata kaikki juutuupi-saastalla
Kummeli - Naapuri - ette saa/ette voi
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

Jude

Sopisi kyllä päälle, vielä kuin tupakkamiehiä ollaan, mulla on yks vanha sini/musta ajotakki jonka ajautuminen mulle oli seuraavanlainen:
Menin aamulla duunipaikalle jossa kyseinen nahkarotsi lepäsi auton konepellin päällä, kyselin takin mahdollista ostamista ihan rahalla, omistaja mulkkas vähän ja totesi:
Jos oikeasti meinaat laittaa tuon päälle niin saat sen ilmaiseksi. Niin hienosta rotsista siis kysymys :) Jouduin vielä ottamaan siihen kuuluvat nahkahousutkin kytkykauppana. Oli kai just heittämässä roskiin,minä vedin niskaan, ylpeänä.

Vien laitteen messariin vko:nloppuna, siellä voi pällistellä jos satut menemään mestoille.

Vähän on tullut väristä noottia että liian suppealla väriskaalalla maalaan omat laitteet, itse diggaan babyblueta ja turkoosia, niistä onkin kehkeytynyt meidän tallin "värit", ei siis mitenkään biker aateväri,mutta vähän freshimpi kuin musta ja punainen.  ;)

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Jude - 27 tammikuu 14, 18:00:08...Vien laitteen messariin vko:nloppuna, siellä voi pällistellä jos satut menemään mestoille...

Ja seuraavan kerran sitten ehkä vähän asianmukaisemmassa ympäristössä Kustom Kulturessa 15.-16. helmikuuta, eikös joo :)?

Järjettömän hieno laitos kyllä kuoriutunut siitä rumasta ankanpoikasesta, itsekin odotan että pääsen pällistelemään sitä näköetäisyydeltä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jude

Joo, kustomkultureen pyydettiin, petroliin vien lähinnä ton maalauksen takia, ei sekään mitään lähempää syyniä kestä  ;D ja on siinä pientä laittoa sielläsuntäällä ympäri pyörää, mutta ajanee asiansa, koska projetikuntoisia pyöriä tähän vuodenaikaan on varmaan muitakin näytillä.

jty

Lainaus käyttäjältä: Jude - 28 tammikuu 14, 08:42:43
...petroliin vien lähinnä ton maalauksen takia, ei sekään mitään lähempää syyniä kestä  ;D
Vuoden understatement kun livenä näki

ezmo

Lainaus käyttäjältä: jty - 01 helmikuu 14, 20:18:32
Lainaus käyttäjältä: Jude - 28 tammikuu 14, 08:42:43
...petroliin vien lähinnä ton maalauksen takia, ei sekään mitään lähempää syyniä kestä  ;D
Vuoden understatement kun livenä näki

totta... Oli mahtavan näkönen pyörä ja maalaus... Miestä ei näkynnä missään... ;)
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Jude

Ezmo: Ei tullu päivystettyä, torstaina vein ja sunnuntaina hain  ;D
Kustom Kulturessa sitten paikanpäällä maalailemassa.