Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

runko ryppymustalla

Aloittaja arvo, 12 helmikuu 12, 11:48:58

« edellinen - seuraava »

arvo

Olen harkinnut,jos maalauttaisi rungon ja muut peltiosat ryppymustalla.Onkos sitä muunlaista kun VHT sprayt?Pinnasta pitäisi saada matta,ja sellainen että vois vaikka kynnet viilata.

Jarna

Pulverimaalaamoja lähestyisin tässä asiassa ::)

Hemuli

Joo, ei missään tapauksessa noin isoa osaa millään säpäräyllä. Pulverimaalaamot pystyy tekemään tänä päivänä aika ihmeellisiä pintoja - kysy vaan struktuurimustaa niin eiköhän palvelu pelaa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Mr.Horsepower

Noh voihan sen tehdä niinkiin... Ettäpäs

Ruiskulla ruiskuttaa kivenisku massaa kovallapaineella ja siiten maalaa esim mattamustalla... Näin saadaan tuollainen ryppy pinta aika helposti. Ja kun tule paksu kalvo varmaan on korrosio suojattu samalla :D

vähän voi olla että pitä hakea parasta etäisyyttä ja painetta mutt kyllä se sielt löytyypi...
Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

Kiwi

Helpommalla ja ehkä jopa halvemmalla pääsee pulverilla, jos sattuu olemaa tuttu maalari. Mun mielestä tulee aika pehmee pinta jos tekee noin niinku herra hevosvoima tuossa selitti, ainakaa itellä ei oo onnistunu kovin lujaa pintaa tehä.

Hemuli

Amerikassa yks tuttu veti pyöränsä "bedlinerilla", kamaa millä ruiskitaan pickupin lavoja sisäpuolelta. Kovettuu vissiin vähän paremmin kuin tavan kiveniskusuoja, mahtaakohan saada Suomesta?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Natking

Ihanan halpaa ;D
Mulla on tota Rustoleumin bedlineria jokunen gallona kotona jos joku haluaa.
70e gallona saapi sita multa.

http://rustoleum.com/CBGProduct.asp?pid=368
Just trying to be different (like everyone else)