Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

240 perä

Aloittaja aamake, 04 elokuu 13, 21:25:10

« edellinen - seuraava »

aamake

minkälainen rojekti fxst vm-00 vaihteiston irrotus? tarkoitus ois laittaa 240 persus ja siinähän joutuupi vaihtamaan tuon vaihteiston pääakselin..

ranze

Dynassa on varmaan omat juttunsa, sohvan loota-ohjeet löytyy täältä:

https://www.youtube.com/watch?v=9_rA7E90HKo

Juutuupi on täynnä näitä ohjeita, osa yllättävän hyviäkin. Kokeile hakusanoina esim. Harley Dyna transmission remove.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

V-8

FXST kuulostaa kovasti softaililta... mutta pyörän mallista riippumatta mua on Clymerin mallikohtaiset korjausoppaat auttaneet valtavasti. Vaikkei lontoo olisikaan vahvin kieli, niin kuvat auttaa paljon. Ja iltakaudet kun opiskelee englanninkirja kainalossa ja korjausopas toisessa niin kohta on tekninen sanastokin hallinnassa.

Softailia en itse ole purkanu, mutta ensin enska pois, sitten laatikko. Clymerin opas vaan mukaan talliin lisäämään itsevarmuutta. Nämä ovat kuitenkin yksinkertaisia laitteita (yksinkertaisille miehille ;D).
-FTW-

ranze

Voi olla Softail tosiaan, arvaamalla pistin.

Niin ja sen pääakselin purkuun tarvit pitkän hylsyn joka on tuumamitoituksella. Mutterimylly on kans hyvä olla avaamiseen; se on liimalla kasattu. Mahtoi olla että tarvii ulosvetäjääkin, että saat sen ulomman stefaholkin pois.

Ja oppaat on hyvä hommata. Mulla on Clymer tallilla ja tehtaan manuska kotona kirjahyllyssä.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

aamake

no eihän nämä monimutkasia laitteita ole mutta jonki verran tarvii nuita erikoisempia avaimia...täytyypi touhuta tuo korjausopas niin säästyy siltä tonnin vahingolta heti alkuun :)