Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

kampuran vaihtoa kenttäolosuhteissa

Aloittaja rampo63, 13 heinäkuu 13, 18:14:06

« edellinen - seuraava »

rampo63

Homma etenee pätkittäin nyt tyssäs tohon "uudes" kampuras olevaan pinioniin, ku on laakeripinnaltaan isompi,ni ei käy sinne lohkos olevaan helaan/kooliin.Missä vaihees tommonen ero on tullu.Mulla on kyllä se tuohon pinioniin/laakeriin kuuluva hela josta voisin valmistaa lohkooni sopivan,,,ihmettelen vaan tuota kokoeroa.

rampo63

itse itselleni vastaten -58 tuli paksumpi pinjoni,,,löyty tietoo ku heitti kirjat pois.Mutta jos on aiheeseen liittyvää muuta, niin comments thanks.

rampo63

Ja jatkokysymyksenä notta,,,tulisiko toimivaa jos sorvaan siittä isommasta pinionin helasta omaan lohkoon sopivaisen holkille jäis seinämää joku 2,5mm.Tosin tuleehan se sinne rautaisen pesän sisään että?

Hessu

Ei onnistu sorvaus. Sehän on laakerin ulkoskooli, eli erittäin kovaksi karkaistu.

rampo63

#4
Arvasin,,,kokeillaan suunnitelma b ,eli lohkon reikää suuremmaks että kävis se -58 mallin isompi pinioni.Onko tuohon hommaan erikoisvinkkejä.Mul on sit c suunnitelma viel mut nyt on aika kortilla ; )


rampo63

#5
No niin kampura lohkoissa ja pyörii vaivatta,,,semmonen jäi mieltä vaivaamaan ,jos tästä joku jotaan selvää saa,ni lohkossa oleva pinionin puolen hela sisältää olakkeen joka jää kampikammion puolelle.Onko tuon olakkeen etäisyydellä kampiakselin poskeen mitään merkitystä.Eihän se kai mitään päittäislaakerin virkaa hoida ku eikö ne päittäiset vedetä kaikki sinne vetopuolelle.Niin ja vetopuolella shovelimallin laakerit.

rampo63

No niin homma valmis ja pannu käynnis,,,ugh.