Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Varastettu Keravalta Honda CBR!

Aloittaja -väiski-, 24 heinäkuu 13, 12:29:11

« edellinen - seuraava »

-väiski-

Kyseinen pyörä CG-254 varastettu keravalta vaihdekujalta. 23.7 klo 17:00 - 24.7 klo 2:30 välisenä aikana. Kaikki havainnot poliisille tai 0451230702 Petteri Hietanen

If it has tits or wheels, it will give you problems.

Dowah

Samoihin aikoihin on lähtenyt kaverin Cagiva Raptor 650 aseman viereisestä parkkihallista. Idän veljillä ollu kiireinen yö ?

Eetu

Multa vietiin 24-25.7 välisenä yönä Hondan CBR 1100 XX pihasta vantaalla..  >:(

Dowah

Tiksistä oli kaverin pyörä löytynyt, enempää en asiasta tiedä, mutta olisiko mahdollista muidenkin olevan siellä päin ?

Eetu

Lainaus käyttäjältä: Dowah - 02 elokuu 13, 17:23:43
Tiksistä oli kaverin pyörä löytynyt, enempää en asiasta tiedä, mutta olisiko mahdollista muidenkin olevan siellä päin ?

Ei olis tietoa mistä päin tikkurilaa kannattas lähteä katselemaan.. Olen jakanu tota omaa varastamis ilmoa faces. Myös Poliisi on tietoinen asiasta.

Dowah

Lainaus käyttäjältä: Eetu - 03 elokuu 13, 10:49:16
Lainaus käyttäjältä: Dowah - 02 elokuu 13, 17:23:43

Ei olis tietoa mistä päin tikkurilaa kannattas lähteä katselemaan.. Olen jakanu tota omaa varastamis ilmoa faces. Myös Poliisi on tietoinen asiasta.

Ei ollut kaverillakaan tarkempaa tietoa, poliisi ei ollut paljastanut, mutta kuulemma jonkun toisen jutun yhteydessä oli tullu eteen.

-väiski-

Tämä pyörä oli löytynyt ja onneksi pienillä vaurioilla.

O.S.K.U

Näytti olevan juttua iltalehdessä. Kuvassa oli tuo kelta-musta cbr ja cagiva. Toivottavasti pyörät säilyivät ehjinä..

-väiski-

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013081217358710_uu.shtml

Siinä on juttua ko pyöristä, Honda oli ensitietojen mukaan pienillä vahingoilla, tarkempi tutkinta osoitti sen lunastuskuntoiseksi, gagivasta ei tietoa.

_Juha_

varmaan on äitit ja iskät ylpeitä näistä "pojista"
imeisesti nämä ovat niitä motoristi nistejä.. ???

vaikka nää kerjäläiset ja muut on kierrelly nykyään ahkeraan suomessakin,niin olen  uskotellut että täällä maalla autot ja pyörät ois kohtuu rauhassa saanu olla

oon aina ihmetelly näitä rosmoja mitkä pöllii pyörän ja purkaa sitä osiks..yleensä kovin montaa osaa ne ei saa ehjänä irti..kädet tärisee kait sen verran ::)
too fast to live    too young to die