Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Identiteettikriisi iski yllättäen kesken illanvieton!

Aloittaja Kiiski, 19 elokuu 12, 21:08:45

« edellinen - seuraava »

Juvakka

Lainaus käyttäjältä: Jack - 21 elokuu 12, 09:22:33

Mun tarvii varmaan ottaa pullo Pinkkiä ja tulla käymään...

Toinen limpparin ystävä... ::)
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

Erppa

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 19 elokuu 12, 21:08:45
Kesken humalaisen puheensorinan minua pyydettiin kertomaan laitteesta tietoja, aavistuksen vasten tahtoisesti lampsin vaaditut 7m vehkeen luokse ja...

Tässä kohtaa pitäis hälytyskellojen soida!  ;D ;D ;D

-E

Kiwi

Kiiski on siis ulkoistanut hommat, kun vehkeen luokse joutuu kävelemään 7metriä :-X

Kiiski

Jack ei mun identiteetille käynyt kuinkaan se on yhtä sekasin kuin ennenkin ja asenneongelma selvitettiin jo paikan päällä ihan kaverien kesken ja todettiin että se on paha.
Eniten siinä kyrpi kun aletaan selittämään toisten fillareista syvällä rinta äänellä ja samaan aikaan itse ei ole ollenkaan varma tajuaako vastapuoli edes perus terminologiaa. Tässä tapauksessa rintaääni oli niin syvä ja oma tilannetaju niin heikko että hetken epäilin jo "ihailijoiden" tajuavan mistä puhuivat. Tosin öljytankissa olevia valmistusvuodesta kertovia numeroita en ole koskaan nähnyt tai jos olen en ole ymmärtänyt näkemääni tai en ole koskaan pitänyt alkuperäistä öljytankkia kädessäni. Tota 74:sta runkoa en tajua että mistä se tuli, ilmeisesti siitä että rungossa on runkonumerot, valitettavasti se että rungossa on runkonumero ei tee rungosta 74:sta tai sitten meikäläisellä on enempikin noita 74:sia runkoja. En ole ihan varma mutta Suomessa ilmeisesti vaaditaan runkonumero 68 ja uudemmista samoin kuin ajonestolaite eli ohjauslukko. Tosin multa katsastus-setä on vaatinut runkonumeron sitä vanhemmistakin laitteista.
Vitun hyvin kuitenkin pojat ja tyttö heitti löylyt, niska punottaa vieläkin.

Natking

Oliskos se vaatimus tullut joskus tuolloin alunperin? Ukko kun sanoi etta aikoinaan meni muutama setti meisteja tylsaksi kun niita numeroita hakattiin kaiken maailman romuisiin.
Eikos se runkonumero vaadita ihan joka laitteessa olevaksi. -70 taitteessa niita vaan alko ilmestya tehtailta jo valmiiks lyotyna.
Just trying to be different (like everyone else)

rampo63

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 21 elokuu 12, 09:22:54
Lainaus käyttäjältä: rampo63 - 21 elokuu 12, 07:55:24
Mä saattasin tietää myynnis olevan oranssin kumiravun, joka rupee joraamaan ku sille soittaa smoke on the waterii !

Mä saattaisin ostaa tämmösen... :)
En epäile hetkeekää ; )

Titus

74 cubic inches tarra yleensä sotketaan vuosimalliin. Niitähän joskus oli ölppätankeissa.Nykyään poistun taakse äkkiä kun joku lähestyy kysyvän näköisenä. Mitä niille kertomaan kun kuitenkin tietävät kaiken.

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: rampo63 - 21 elokuu 12, 07:55:24
Mä saattasin tietää myynnis olevan oranssin kumiravun, joka rupee joraamaan ku sille soittaa smoke on the waterii !
Löytyykö liperit?
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Jensen

Mihinkä ihmeen seuraan olit eksynyt.Olinpahan eilen kunnon hutikoissa. Pullo Haddington housea ja olutta siemaistu. Tupakin lopettanut ja huomannut että alkoholi helpottaa nikotiinin vierotusta.