Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Shovel VS Rautis (bigtwin/sporty) sana Vapaa (toivottavasti).

Aloittaja rodchop, 31 heinäkuu 12, 17:28:46

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: jannu - 01 elokuu 12, 13:41:12...Olisin tuohon voinut muutaman kuvankin laittaa jos osaisin, tarinan tueksi, mutta laittakoon ken osaa...

Löytyyhän lapsukaisista kuvia, ensin Rauski:

Ja sitten miehekäs nahkashoveli:

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

leafhill

No Jannuhan jutun kirjoitti! mukava lukea tälläisiä syvään luotaavia historiikkeja.

Riippuu stuukista onko rautavoima vai lapiokone parempi. Koneen pitää näyttää kuuluvan siihen pyörään jossa se sattuu olla.
Super futuristiseen ja cliiniin kopteriin en kumpaakaan näistä kahdesta asentaisi, vaan jotain uudempaa.
Hippi kopteriin taas istuu rautapää, ja ruotsi malliin se lapiopää.

No oli miten oli, vastaukseni on tänään Pannu... se kun sopii parhaiten -sitten joskus- alkavan projektini kaavailtuun stuukkiin.

Smokie

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 01 elokuu 12, 15:55:03
Upee toi Raunon takarengas!

On! Ja muutenkin melko eroottinen peli jollain kieroutuneella tavalla?

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: #82 - 01 elokuu 12, 19:32:49
Lainaus käyttäjältä: Smokie - 01 elokuu 12, 15:55:03
Upee toi Raunon takarengas!

On! Ja muutenkin melko eroottinen peli jollain kieroutuneella tavalla?

Eikö entinen transu kieroutunutta? Rauno on kertonut oman tarinansa, ja näyttää siksi tuolta.

Ja en tiiä kumpi olis parempi, meillon yks panshoveli ja kaks rautista, kaikki paloina joten en anna ääntä kummallekkaan, taidan edelleen tyytyä Buellin remmin kiristykseen...

Jack

Tässäkohdin mä joudun näyttää aikalisää käsimerkein.....

ja vastaus on .....   Indian, aina.

:D ;D ;) :D ;D ;)
Flatheads!!!

masala

Runkopisteet menee shovelille kyllä 6-0
Kumpainenkin moottori on kaunis, itse ehkä pidän rautista paremman näköisenä juuri ton "kaikki yhdes klimpissä" kokoonpanon ansiosta. Käytännon puolella shoveli varmasti huolto/korjaus ystävällisempi, rautisessa esim öljypumpun vaihto = koko motti pois rungosta. Shovelin konetta en oo korjaillu, mutta olen antanut itseni ymmärtää että voin yhtyä Kiisken mielipiteeseen remonttien hinnoista. Rautikseen ku isomman koneremontin tekee joutuu pukeutumaan tynnyriin,ja siinä hankintahinnassa voitettu fyrkka hupenee tehokkaasti. Tehoista itsessään, ainakaan vakikokoonpanoilla
ei näissä isommin kannata edes puhua. Äänimaailmakin on kuuntelijan korvassa, vaikka shovelin latkutus vetääkin suupieliä ylöspäin, on rautiksen käynnillä sama vaikutus etuveitikkaan ;D.
Että vastaus ja paras perustelu on Rautapää, koska mulla on sellanen ;)
"Jäitä ammeeseen Jepson, herra kylpee pian"