Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jarrusatulan kaventaminen

Aloittaja Mike LeCoq, 10 heinäkuu 12, 17:09:37

« edellinen - seuraava »

Mike LeCoq

Tuli hommattua tollanen uudemman harrikan etujarrusatula, rautiaista varten. Tallissa totesin, että ei ihan mahdu olemaan paikallaan, kun pinnat ottaa takapuolelle kiinni. Eli osaako kukaan sanoa, kuinka paljon tuollasesta satulasta uskaltaa jyrsiä materiaalia pois tuolta selkäpuolelta?

Raimo-Raato

Ota pultit veke että saat puristajan halkaistua, sit ainakin toinen mäntä veke (paineilmaa voi käyttää apuna [varo ettei lennä otsaan  ;D ], sit tönärillä vaan mittailemaan että paljonko on ainevahvuutta. Veikkaisin ettei montaa milliä.
A.K.A. Rambe

Hemuli

Kyllä siellä jonkin verran on, ei paljon. Vähintään kolme milliä olis syytä jättää.

Oletko miettinyt muita vaihtoehtoja? Paras olisi jos etunapaa saisi rihdattua vähän ulospäin levyn puolelta ja sitten spacereilla pelaamalla rengas keskelle. Niin mä oon noi sovittanut. Tai sitten yksinkertaisesti riittävän paksu spaceri levyn ja navan väliin.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Mike LeCoq

No hitto, ei kyllä tullu mieleenkään. Täytyypä funtsia tota juttua vähän tarkemmin vielä. Jotenkin toi jyrsiminen tuli vanhasta muistista, helpoinpana keinona ekana ajatuksiin.

rodchop

Ei muuta kun hiomaan, oon ainakin 5,ttä eri satulaa joutunu työstää kun 10" levy & ottanu pinnoihin.
Eli tönärillä mittailen niinkuin tuossa neuvottiin. Hyvä tulee ( ehkä)
HOG Forever Forever HOG