Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

EcmSpy

Aloittaja Blower1, 25 elokuu 09, 12:25:48

« edellinen - seuraava »

Blower1

Onko kokemuksia EcmSpy ohjelman käytöstä ruiskun saadössä ja löytyykö keneltäkään ko. ohjelman viimeisintä versiota download:attuna? Sitä ei enää löydy netistä ja tarvitsisin tuon ohjelman, jotta pääsis 1125 ärrää säätämään.

Vitone

Blower1

EcmSpy tuli ladattua. Sillä ei sellaisenaan pääse muuttamaan 1125R:än asetuksia.
Siksi hommasin jenkeistä OSB:ltä BDDFI III- Flashin mopooni. Flashin mukana tuli myös BDDFI III Tuner ohjelma, jolla pystyy muokkaamaan ruisku- ja sytkäkarttoja miten haluaa.
Flash on tehty vakio mopolle, jolloin siitä pitäisi irrota lisätehoja hieman yli 10 hp max tehoa ja keskialueelle lähes 20 hp.
Maanantaina rusautan flash:in mopon boxiin, saas nähdä sysääkö paremmin  ::)

Blower1

Pääsin jo tänään ajamaan uuden softan ruiskuyksikköön.
Ei tullut mitään mullistavaa tehonlisäystä. Tosin AFV-arvot pitää vielä hakea kohdalleen.
08-malleissa on kuulemma aikamoisia heittoja tarvittavassa polttoainemäärässä.
Alle 3000 rpm käyttäytyminen muuttui kyllä huomattavasti parempaan suuntaan.

Mauni

mistäs löytyy näppärimmin tuo kaapeli?

Mauni

joo saapa nähdä että joutuuko tukemaan jaripetteriä kun oli melko suolaiset toimituskulut tuolla twinillä..  ::) olisihan tuolla kyllä kaikkea kiintoisaa..

Blower1

Oman kaapelin tinasin itse kasaan. Johdon adapterilla (tTTL-232R-WE-3M USB to TTL Serial Conv. Cable) tilasin Lawicel:illtä ja Deutc-liittimen (Buell diagnostiikka liitin) OBD:ltä.
Hintaa osille tuli pari vuotta sitten 32 Eur. postimaksuineen.

Sain loppukesästä Fuel Solution:in ECM flashin omaan mopoon (1125R). Ero viimeisimpään tehtaan flashiin tai OSB:n Performance flashiin on suuri. Voimaa löytyy alhaalta ylös asti aikaisempaa enemmän, nykimiset yms. orkkis flashin ongelmat on poissa ja polttoaineen kulutus pysyy silti alle 6 l/100 km vaikka vähän kiihdytelisikin.

jamba

uusin versio, onko kellään kokemuksia?
http://ecmspy.com/
pannun kanssa viha/rakkaus-suhteessa vuodesta -87

Janne R.

Mulla olis kaapeli & mukana tullut ECMSpy CD myynnissä... Halvemmat postikulut kuin Hollannista ;-)
Laita YV jos kiinnostaa.

jamba

Lainaus käyttäjältä: Janne R. - 13 kesäkuu 12, 06:38:31
Mulla olis kaapeli & mukana tullut ECMSpy CD myynnissä... Halvemmat postikulut kuin Hollannista ;-)
Laita YV jos kiinnostaa.
On mulla kaapeli ja vanhempi versio ohjelmastakin, meinasin vaan et onko täs uudes jotain erityistä, -muutakin kuin et se käy vissiin uudempiinkin ecm.iin
pannun kanssa viha/rakkaus-suhteessa vuodesta -87