Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Leineweber nokka ja jousipaine

Aloittaja seppo, 31 toukokuu 12, 09:19:41

« edellinen - seuraava »

seppo

Lainaus käyttäjältä: Natking - 08 kesäkuu 12, 22:43:11
Aika erikoinen vastaus S&Slta ettei jousia saisi shimmailla, mitenkahan ne siella meinais laittaa paineet kohdilleen jos vaikkapa on vahan seetia jouduttu koneistamaan?
Eika tiennyt heidan omien jousien coil bindia, mikahan siivooja siella on luuriin vastannut??

Joo, soitin sinne vielä toisenkin kerran kun tämä ko. herra oli niin h-vetin avulias. No, taas kaveri vastasi ja kysyin uudestaan tuota coil binding arvoa. Vastasi vaan että "olitkos se sinä joka kysyi viime kerralla tuosta asiasta? En edelleenkään tiedä tuota arvoa." Sattui sitten sama heppu puhelimeen. No tällä kertaa en päästänyt herraa helpolla vaan kysin miksei saisi simmata. "Ei saa". Mitäs jos en ylitä tuota max jousen "kuristumaa" joka on tuolla 0.55" nostolla koska mulla on nostoa 0.5"? "Ei hyvä idea". No mikäs sitten noissa alumiinilautasissa on vikana, miksi ne on huonot? "En vaan tykkää niistä". Ja sitten puhelu katkesi ja minä jäin hokemaan hellouta.

Semmoista tukea sieltä päin heruu näinä päivinä. Eivät ole vastailleet ollenkaan noihin tech support meileihinkään.

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: seppo - 08 kesäkuu 12, 15:35:57
Ja jottei vastoinkäymiset ihan loppuis niin innovaten mtx-l laajakaista pimeni ihan totaalisesti.

Mulla pimeni kanssa tuossa syssyllä. Vaan kun oli alle puol vuotta ebay-ostoksesta (takuu tais olla just sen puol vuotta) niin laitoin niille viestiä ja sain ohjeet kuinka lähettää kärähtänyt mittari niille. Pari viikkoo siitä niin tuli uus mittari postissa tilalle.
A.K.A. Rambe