Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

-79 käyntihäiriö

Aloittaja hoodee, 28 huhtikuu 12, 15:38:09

« edellinen - seuraava »

hoodee

lähtee käymään ihan hyvin(parilla potkulla) ja paikallaan kiertää hyvin ja kestää kaasua mut ajossa joutuu kaasulla "herkistelemään" mut rajulla rutulla vetää hyvin? kärkiä on koitettu säädellä samoin kaasaria(s&s super e) bensat vaihdettu mut ei vaan auta perkele!! voi tosin olla et kaasari ja sytkä on vaan menny enempi vituilleen mut juuri mitään muutosta en oo huomannu. olis vitun asiaa jos joku osais nopeesti heittää jotain vinkkiä ???
-79 SHOVEL,-57 TRIUMPH,-88 SPORA TRIKE,55 SERVI CAR

koiruus

Putsaa se kaasari, varsinkin pienempi suutin ja sen putki.
Omassa olivat kauheessa kunnossa talven jäljiltä.
Samoin kiihytyspunppu oli täynnä hartsimaista ryönää.
Se pääsuutin ei mene tukkoon juuri millään, on sen kokoinen viemäri.
Sohvi FLHTCUI -06

erakko

Onko koneelle tehty jotain talven aikana? Jos ei, toimiko syksyllä normaalisti?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

hoodee

mopo tuli mulle vaihdossa vasta tossa alkuvuodesta ni en oo konheella kerinny ajamaan muuta kun n.10 nykivää kilometriä...täytyy nyt napata se s&s irti ja puhdistaa kunnolla.

Kiiski

Sytkä 180 astetta vituillaan, oireet sopii hienosti. Toinen vois olla armoton imuvuoto, pitäis näkyä tulpista. Kolmas tulppa moro. Siinä niitä, S&S kaasarissa tuskin mitään vikaa jos lähtee käyntiin ja ottaa paikallaan kieroksia noin hyvin.

hoodee

EI RIEMULLA RAJAA KUN SOVELILLA AJAA!!! ;D  eli kaasarin putsaus autto asiaan. paskaa ei paljoo  näkyny mut oli vaan sen verran kuivan ja hapettuneen olonen et tais olla jumissa tai jotain. nyt tuli ainakin sit samalla säädettyy kaasari ja sytkä! ja hyvä niin ku oli pohjalevy melko löysällä...kiitoksia kaikille vinkeistä! nää on välillä niin henkimaailman vikoja et ei oikeen tiedä mistä alkais ettimään...mut on se vaan niin kivaa

Kiiski

Oliko niin löysällä se pohjalevy et olis voinut vaikuttaa kärkien toimintaan? Kikkaillu itte Linkertin kanssa pari päivää,niin vaikea uskoa että tollasessa uudessa E:ssä vois olla mitään vikaa.

hoodee

oli se kyl perkeleen löysällä et on saattanu vähän liikkua mut kyl käynti parani vasta ton kaasarin purku/puhdistus toimenpiteen jälkeen et kyl niissäkin vaan vikaa on... tarttis hommata AMAL ;)

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 28 huhtikuu 12, 21:08:31
vaikea uskoa että tollasessa uudessa E:ssä vois olla mitään vikaa.

Kyllä ne ala-alueen piirin pikkureiät (suutin tai ventuurin reiät) voi hyvinkin tukkiutua merkittävästi kalkkeutumisesta ja muusta kuonasta jonka jälkeen voi olla hyvinkin tuollaiset oireet eli että pintakaasulla nykii.
A.K.A. Rambe