Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Muutama kuva Kahinoista

Aloittaja Antti S., 19 syyskuu 09, 20:33:40

« edellinen - seuraava »

Antti S.

Tulipa tuollakin poikettua ja räpättyä muutama kuva.Tautisen hieno tapahtuma,suuret kiitokset järjestäjille!!

Hemuli

No huh :o Kyllä taas pistää harmittamaan että ei päässyt paikalle - ja vielä enemmän ettei tuonne radalle hauskanpitoon :D ...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Antti S.

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 19 syyskuu 09, 20:39:44
No huh :o Kyllä taas pistää harmittamaan että ei päässyt paikalle - ja vielä enemmän ettei tuonne radalle hauskanpitoon :D ...

No,ensi vuonna sitten...

Niin joo,meinasi unohtua.Hiukan ihmeteltävää foorumin rautapää perversseille ;D :

Hemuli

Hra Gold ei ole vissiin vielä ehtinyt tänne kahinoista tultuaan mutta tässä lähes neljäsataa hänen ottamaansa kuvaa: Kaanaan Kahinat
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

jyrggä

Nyt sen verran korjausta, että nuo ei ikävä kyllä ole mun ottamia kuvia! Piti oikein hetki miettiä, mutta väärinkäsitys kai johtaa siitä, kun facebookkiin heitin tilapäivityksen perään parit mun mielestä tapahtuman mahtavaa fiilistä esiintuovat kuva-linkit "tavis-kavereille" nähtäväksi? :)
sorry, no hard feelings! :)
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

jyrggä

www.nonamemc.fi
Tuolta löytyy lähiaikoina kuvamateriaalia kahinoista.. Ei mun ottamia :)
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Smokie

Kuvia katsellessa harmittaa entistä enemmän kun ei päässyt paikan päälle, ajokelikin on näköjään ollut kohdallaan. Pitää ens vuodeksi yrittää tehdä parannus.. Kerran oon ollut tuolla ajamassa ja oli kyllä kaikinpuolin hyvä meno.

Tossa meikäläisen ajosuoritus, vuodelta 2006!!! Onko siitä jo niin kauan... Meitsi joukon keskimmäisenä ahdetulla m56 Issikalla.

Miikka

Tuli käytyä kahinoissa. Äyräksen kanttailu chopperilla oli aivan mahtavan näköistä meininkiä. Ensi vuonna uudestaan.

Kokkonen

Lämmitellääs vähän menneen kesän muistoilla

Kaanaan kahinat 09.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

jakke

oli siellä hienon näköstä menoo.. itse ensimmäistä kertaa tutustumassa kyseiseen tapahtumaan