Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

4.5 Tuuman umpio

Aloittaja Mr.Horsepower, 14 maaliskuu 12, 18:21:42

« edellinen - seuraava »

Mr.Horsepower

onko kukaan törmännyt moiseen 4.5 tuuman umpion joka ois H4 kannalla ja tietenkiin mahdollisimman tehokas että riitäs mopoon pelkäksi etuvaloksi...

ideana ois ostaa custom cromen kuvastosta jammerin tekmä etuvalo 688022 crominen luoti...
mutta tuossa ois ruma umpio jotenka tuolaiseen Clasisempaan suuntaan pitäs saada menemään lookki

bates... tyylinen umpio jossa linssi osa oisi kupera onko ehdotuksia ???
Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

KK

Ootko ton nähnyt?
http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=5012.0
Noihinhan löytyy kuperaa umpiota, jos sellaisen haluaa.
F.U.

Tuusulan T-Bone

Mä etsiskelin joskus samaa tuotetta, vaan eipä löytyny H4 kannalla. Itse asiassa nykyään kupera pikku-umpiokin lähestyy esiintymistiheydeltään kanan hampaita, ei välttämättä löydy tavan lamppukaupasta. Yks tommonen tehtiin silleen, että modattiin sitä umpiota sopivaksi H4:lle. Mikä on tietenkin lainvastaista... :P
Long John Stroker

Hemuli

Itse olen käyttänyt parissa viime projektissa 3.5" (90 mm) valoja joihin saa H4-umpioita. Tohon nelipuolikkaaseen ei taida olla tarjolla kuin H3-umpiota 35/35W polttimolle, se taitaa olla lähinnä mopoihin tarkoitettu?

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

KK

Jaa jaa, Cibie valmistaa noita kuperia umpioita ja itse olen ostanut ihan varaosaliiteristä. Tosin en tiedä löytyykö just tohon kokoon, mut useimpiin noilta mun mielestä löytyy umpio.
Kaikki varaosaputkat/myyjät ei osaa noita hakea, mut vähän kun opastaa niin alkaa löytyä.

Ja en ois uskonut että säkin T-Bone olet tommonen rikollinen.. ;)
F.U.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: KK - 14 maaliskuu 12, 22:02:29
Ja en ois uskonut että säkin T-Bone olet tommonen rikollinen.. ;)

Jaa? No mä tein siinä pikaisesti semmosen auktoritatiivisen laintulkinnan, että kun pyörän vaatimustaso oli 1978, jolloin ei vaadittu mitään e-hyväksyntiä, niin käyttöönottoajankohdan vaatimustaso täyttyy... :P
Long John Stroker

Mr.Horsepower

Juu kyllähän noita kuperia on varmaan maailma pullollaan johonkiin 7" 6.5"

onphan tuolanen 6-7" foordin 36 etu valo kivan näköenen pitää valon takakse kurkottaa että näkee kujettajan...

Mutt oishan asialla hyväkiin puoli ;)  autoiliat luulisi ett juna tulee vastaan ja ajasivat ojaan  ;D

Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN