Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

X-1R

Aloittaja prätgäng, 08 maaliskuu 12, 19:16:51

« edellinen - seuraava »

prätgäng

Mitä mieltä porukka on X-1R moottorin lisäaineista red linen kanssa?

Tomppa68

Millane moottori toi X-1R on? Ennoo kuullukkaa.

erakko

En ole testannut ko tuotetta itse,vaikea sanoa mitä se tekee.
Todennäköisesti toimii kuin MotorUp,tai ehkä paremmin vielä.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

eeko

http://www.x1r.fi/tuotteet/erikoisoljyt/oljyn-stabilointiaine/
Meinaatko tätä? Ei oo kyllä mitään kokemuksia
noista.
-eeko

prätgäng

Ei vaan metallinhoitoaine jota voidaan käyttää koneissa laatikoissa ja perissä.Jenkeissa paljon käytetty aine.

http://www.x1r.fi/tuotteet/metallinhoitoaine/metallinhoitoaine/

erakko

Sisältää n 50% kloorialkaania joka kyl parantaa paineenkestoa mut on aikasen reagoiva ja syövyttävä kemikaali. En laittaisi omaan koneeseeni.
Millaiseen moottoriin ajattelit laittaa jos ei pelkkä redline riitä?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Hemuli

Jos hyvillä moottoriöljyillä pääsee jopa 8000 km vaihtoväliin moottorin siitä kärsimättä ja normaali kuluminenkin tapahtuu niin pitkällä aikavälillä että hyväkuntoisella moottorilla ajavan ei tarvitse juuri koskaan remonttia tehdä - mikään ihmeaine ei tietenkään korjaa valmiiksi rikkinäistä laitetta - niin miksi ihmeessä pitäisi mennä laittamaan moottoreihin jotain lisälitkuja joiden toimivuudesta ei löydy kuin mainospuheita?

Ainoa lisäaine mistä olen ihan itse nähnyt olevan hyötyä on Redlinen dieselpolttoaineen lisäaine. Vanhakin dieseli meni päästömittauksista läpi heittämällä vaikka edellisvuonna oltiin jo hylkäysrajalla.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

JPP

Tässä toinen valmistaja:
http://rvs.fi/rvstechnology/page6.html

Ei oo tullut käytettyä kyllä kumpaakaan.

prätgäng

kysymyshän ei ole siitä etteikö red line ym.. huippu öljyt riitä,vaan siitä parantaako vai huonontaako lisäaine harrikan tyyppistä "kuulalaakeri" konetta?Rataauto hommissa kun aikanaan olin niin siellä käytettiin aina jonkin valmistajan (stop,wyns,power up,x-1r ym..) lisä aineita vaikutus oli että öljynpaineet nousi kuumassa koneessa.Täytyy shoveliin laittaa 20w-60 red linen öölit ilman "tehosteita" voi ehkä toimia parhaiten?

opa

On nää Harrikan myllyt kyllä vimpan päälle kummia konstruktioita, kun ei normaalit moottoriöljyt toimi niissä??? ;) Miten ovatkaan aikanaan viiskytluvulla pannupäällä pärjänneet ilman nykyultrasupersynteettisiä huippulitkuja? Tästä kunnon öljyviestiketju liikkeelle, niitä ei oo koskaan liikaa... :D
-Memento mori-

Smokie

Paikallinen varaosakauppias tuumas aiheesta hyvin kun tutkailin harrasterenun öljynkiertoa. Ei keksitty syytä miten on niin olemattomia reikiä öljynkierrossa, totesin että olkoot, on sillä noinkin ajettu. Se rupes mutisemaan että joo kyllähän sitä ennen ajettiin....... ja kyllä niitä laakereitakin sitten vaihdeltiin ;D

JPP

On ollut remppavälit aika lyhyitä niillä 50-luvun öljyillä. Toki toimisivat nykyäänkin, muttei taida niin "huonoja" saada enää.