Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

X1 lightning takaiskari

Aloittaja poromarko, 29 huhtikuu 11, 14:23:58

« edellinen - seuraava »

poromarko

No tämän aika näyttää . Halvin wilbers tarjous tuli muuten Oulusta 1500e crossipyöränpumppuja huoltavasta yrityksestä jonka nimeä tietysti en nyt muista.

Tää AST firman yrittäjä Hollannissa kuulosti olevan Buellin entinen testikuski ja ajaa rataa ympäri nykyisin Rotaksi Buellilla ,joten jollaista kokemusta merkistä lienee.

filtteri

hienoa,raportoi ast iskarin toiminnasta kun kerkiät.

Hemuli

Mikä siitä orkkiksesta tekee niin huonon? Vai eikö korjaajat vaan osaa tehdä tehtaan veroista jälkeä? Mulla Bulussa edelleen orkkisiskari - tai siis recallina vaihdettu joskus vuosituhannen vaihteessa - ja vielä toimii eikä vuoda.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

filtteri

se on vuotanu tyhjäx ennen kun pyörä tuli sulle ;D mulle se skog hemmo sano sen johtuvan toiminta tavasta muusta en tiedä.ehjänä/huollettunahan toi tuntuu muuten ihan hyvältä,vähän kova kärsään verrattuna mutta ei se ajossa haittaa niin paljon kun ekaks kuvittelin.

Hemuli

Kyllä se kunnossa on, tuli nimittäin verrattua juuri sellaiseen tyhjäksi vuotaneeseen ;D...

poromarko

Sama toiminta mallihan on myös Softailin iskareissa? tosin tuplana eikä niissä ole minkäänlaisia ongelmia.

Mauni

Voipi olla kaukaa haettua tai sitten ei mutta tuo mun iskarin korjaaja mainitsi että se pönttö oli ihan täynnä kuraa ja paskaa joten voisiko se kammeta tiivisteet niin että vuotaa  ???

poromarko

Rapaa tai paskaa ei kyllä tossa mun vuotavassa iskarissa ole mutta niin vain rupes kuseen vuodessa ja varsin pienillä kilometrimäärillä.
Oli kyllä meininki ottaa tuo alkuperäinenkin huoltoon kunhan tuo paikallinen osaaja saa kevät ruuhkat purettua ,sittenpähän näkee liekkö siellä jotain oikeaa vikaa vaikko vain tiivisteet sökönä.

Hemuli

Paljoa ei tarvitse männän varren olla kiero niin kusee saman tien. Tuli todettua kun ostin yhden käytetyn XB-Buellin iskarin joka päällisin puolin näytti ehjältä, mutta saman tien kun painoi pohjaan niin mehut tuli pihalle.

poromarko

Eipä ole ikävä vanhaa iskaria kylläpä nyt kelpaa ajella.  Joskus tulee mieleen varsinkin chopperin rakennus hommissa ettei takaiskareilla mitään tee mutta kylläpä hyvällä iskarilla on hyvä ajaa.

Piti oikein ettiä huonoja teitä ja testailla.

Kallis oli mutta mutta tällähetkellä tuntuu että oli kyllä sen arvoistakin.
Näyttääkin hienolta verrattuna entiseen.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: poromarko - 26 toukokuu 11, 22:08:39...Piti oikein ettiä huonoja teitä ja testailla...

Oon huomannu ihan saman asian, emännän pyörän alustaan kun tuli hakattua paljon kallista palikkaa niin nyt sen sijaan että kiertäisi kaivonkannet niin melkein hakee niitä ;D... Edessä Worksin Performancen jousipaketti ja Racetechin Gold Valve Emulatorit sekä kunnon jäykkäti ja takana Racetechin Caddiesit, on pehmeetä kyytiä mutta toimii myös tiukoissa paikoissa.

poromarko

Näyttää muuten löytyvän orkkis iskareita uutena JW Boonilta noin 600e.

filtteri

jostain syystä uskon ettei ole halutuin mahdollinen takapamppu :P

filtteri

poromarko hoi miten on ast pelannu? tässä olis omassakin pyörässä takaiskarin päivitys suunitelmat vireillä :) miten jousen jäykkyys? osuko kohalleen,mun muistin mukaan twinmotorcyclesin sivuilla luki et tilataan kuljettajan painon mukaan..oliko näin entä tuliko mukaan säätöohjeita staatisen/dynaamisen painuman hakemiseen.sen orkkis verkkopainon ohjearvot tuskin sopii tuohon.