Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Minun ajokausi päättyi viime maanatai.

Aloittaja Jensen, 21 elokuu 11, 13:31:45

« edellinen - seuraava »

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Jensen - 24 elokuu 11, 20:48:33
Kiitti sympatioista. Näyttäsipä minun Shovel tältä.http://www.nettimoto.com/harley-davidson/shovel/1177277 Sikahieno. On ollut tekijällä silmää.

No mutta siehän äkkiä raapaset siitä tonnäkösen, jos vain niin tahdot! :)
Long John Stroker

Jensen

Tässä kun on aikaa miettiä niin märehtinyt pyörää. Etujarrulle tarttis tehdä jotain. Kahva on ilmeisesti liian tehokas kun tuntuma on kova. Ei oikein hyvin toppaa. >:( Siinä on Shovelin oma kahva ja mulla on jarrusatula 2 mäntänen Hondan alkuperää. Kahva pitäis olla pienempitehoinen. Hondassa aikoinaan yksi kahva on puristanut kahtaa vastaavaa jarrusatulaa.
       Korkeammat sarvet haluan. Aattelin tehdä moposta wide glide tyylisen. Jos jollain on mini apet ylimääräisenä niin voisin ostaa.? Takana mulla on stormilta ostamani kiinalaiset iskarit jotka on minusta vähän turhan jäykät ja olen aatellut progressiivisia iskareita kun Vulcanissa on ja ne on mieleiset. 
           Vulcan osat on tulossa Hollannista ja kunhan tuo jalka vähän petraantuu niin menen tallille venttiilin hiontaan ja tiivisteiden raapiskeluun.

Hemuli

Sulla on todennäköisesti 5/8" pääsylinteri siinä jarrussa, vois tehdä eetvarttia jos sen vaihtais johonkin 1/2"-9/16" välille. Minkäs kokoinen se Hondan alkuperäinen on?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jake

Mulla ois rempattu 9/16" ylimääräsenä. Halvalla lähtee. Pistä priva jos kiinnostaa.

Jensen

Kiitti tarjouksesta. Upin kanssa juttelin ja hänen mielestään pieninkin harrikan kahva omaa liikaa tehoa. Löysin tämmösen halvan ja aattelin huomenna  tilata.  http://www.motomaster.fi/kauppa//product_details.php?p=3649

Psycholasse

Justiinsa ajeltiin tiistaina 23.8 pohjosesta alaspäin. Autolla tosin. Mutta kyllä ne ropot on vaan yhtä hölmöja vuodesta toiseen. Puheltiin kaverin kanssa että kun autolla mennään niin ropo jää aina alle mutta mites sitten pyörällä kävis. Molemmilla alko valua kylmä hiki selkää pitkin ja ja hetken matkaa taitettiin kaikessa hiljaisuudessa. Kaikille pohjosen matkaajille muistiksi ne ropot on oikeasti nopeampia kun sun pyöräs vaikka se kulkis kolmatta sataa. Tsemppiä Jönssille paranemiseen.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Jensen - 25 elokuu 11, 18:13:36
Kiitti tarjouksesta. Upin kanssa juttelin ja hänen mielestään pieninkin harrikan kahva omaa liikaa tehoa. Löysin tämmösen halvan ja aattelin huomenna  tilata.  http://www.motomaster.fi/kauppa//product_details.php?p=3649

Ei mainita kokoa? Meneekö jo liian pieneksi? Ainakin toi on tarkoitettu 22 mm stongalle joskin näyttäisi että siinä on varoja kairata tuuman reikä.

Jensen

Ostin Honda Rebel kahvat. On tarkoitettu 2 mäntäselle jarrusatulalle ja eiköhän ala pelittää. Tilasin myös 16 tuumaisen apen. Meinaan maalata Shovelin. Väri on ihan hyvä mutta olen kyllästynyt siihen kun ollut pitkään.

Hemuli

Mulla oli joskus pannuchopperissa tollanen kombinaatio, kaksmäntänen jarru ja piikin kahva - oli kyllä juuri oikea jarru pitkäkeulaan. Tossakin huono puoli se että se on 22 mm stongalle mutta eiköhän tuonkin saa kairattua sopimaan.

Jensen

Maalausta miettinyt ja päätynyt perin yksinkertaiseen tyyliin. En välitä koristaa pyörääni kimalle maaleilla vaan katellut Harrikan 2003 maalauksia ja ne on minusta simppelin siistejä. Tässä esim hyvä esimerkki ja värikään ei ole mikään candy  http://www.hogs4sale.com/images/7162c.JPG

erakko

meinaat sellaista juhlamallin tyyppistä väritystä?

Mites se sun koipi jaksaa?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Jensen

Tuo sininen hopea raidoilla. Ei oo liian karamelli. Haluaisin että kun joku pyöristä vähemmän perillä oleva Shovelia kattoo niin sille tulis mieleen että onpa uuden karhea mopo. ;) Oli viime yönä homma mennä kunnolla vituiksi. Otin särkylääkkeet ja psyykelääkkeet mutta heräsin kuselle ja yritin vessaan mennä mutta taju lähti ja kaaduin . >:( Yritin uudelleen pystöön ja taas meni taju. Kuin ihmeen kaupalla minusta jalka vaikuttaa kuitenkin ehjältä ja ois varmaan pirun kipeää käynyt jos se ois uudelleen katkennut.