Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

shovelin tulpat

Aloittaja trumpetti, 02 kesäkuu 11, 12:48:59

« edellinen - seuraava »

trumpetti

projektia hieroessa tuli pientä ihmetystä ,eli ostin tulpat sen mukaan kun luulin koneen olevan vakio tonnikaksatanen muttei taida ollakkaan .uusissa tulpissa kierrettä noin kuus milliä ja kannessa suunnilleen puolet enemmän ja projekti tuli ilman tulppia kun olivat laittaneet jenkeissä öljyä pyttyihin eli mikähän tulppamalli tuhon menee ja mistä tunnistaa onko sylinterit vaihdettu isompiin.

ma^ko

80' kannet, eli 1340 Shovelin kannet on pidemmillä tulpilla, samat tulpat ku EVOssa.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

trumpetti

trumpetti

neitsytajo suoritettu,kulki kuin juna suoraan öljyt pysyi sisällä  ,viikolopun aikana laittaa puuttuvat valaisimet ja jarrut kuntoon,pätkii jonkinverran kun koitti kovasti kiihdyttää lieneekö ruuan puutetta mutta ei kyllä ollut ilmanputsari paikoillaan ja putket on kakstuumaset ilman vaimennusta ja kaasari ss super e .

erakko

Lainaus käyttäjältä: trumpetti - 05 elokuu 11, 04:18:15
neitsytajo suoritettu,kulki kuin juna suoraan öljyt pysyi sisällä  ,viikolopun aikana laittaa puuttuvat valaisimet ja jarrut kuntoon,pätkii jonkinverran kun koitti kovasti kiihdyttää lieneekö ruuan puutetta mutta ei kyllä ollut ilmanputsari paikoillaan ja putket on kakstuumaset ilman vaimennusta ja kaasari ss super e .

Vastasit itse itsellesi jo.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Hemuli

Ei kannata ruveta säätelemään ennen kuin kaikki moottoriin vaikuttavat osat on paikallaan - joudut muuten tekemään sen kohta uudestaan.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

trumpetti

jep en koske mihinkään säätöihin ennenkuin putsari ym hilppeet paikoillaan , tuo kytkin ryömittää vieläkin mutta pitää avata viikonloppuna ja koittaa hiasta vähän levyistä tahmeutta pois.Kytkimessä oli aivan uudet levyt tainnut rempan jälkeen kolahtaa kun kaikki tekstit levyissä oli täysin uuden karheat.

KvL

Havahduin samaan asiaan, taitaa olla vanhemmat kannet vaihdettu matkan varrella vm.-80 soveliin.
Tämä päätelty o-rengas-urallisista imusteluaukoista, eikös tuon ikäisessä pitäisi olla ihan suorat pinnat?

Etukannessa tekstit: 16705 / 75B / 6-79
Takana: 16707 / 75B / 6-79

79 - vuoden kannet tuli mieleen, mutta eikös 79 pitäisi myös olla pantamallin tiivistys?
Mitäköhän ikäluokkaa siis?

Eli tästä kysymys tulikin mieleen, mitäs tulppia tässä pitäisi käyttää?
On ollut käytössä noita -80:seen passeleita tulppia, ngk:ta & championia.